SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nou ja, ik woon ook gewoon in een rijtjeshuis op de hoek hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
christine woog 80 kilo, en ik woonde in de stad in n rijtjeshuis, t kon gewoon niet. Maar ik kende wel mensen die heel graag een wijntje wilden en al geiten hadden en n schaap enzo.
@mate: je schreef de schedel van je ouders, las wat raar.
ahhh.. grote knuffel!quote:
Dank jequote:
np, yw.. ga maar lief slapenquote:
Beter wacht ik nog even, anders ben ik mijn ritme zo weer kwijt.quote:
Dan smeer je een boterham.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
moet nog koken... zoooo geen zin!
Dat is beter dan een boterham jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man gek! Heb rump steak uit de vriezer gehaald
kan vast prima op broodquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal niet zeuren!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
*jaloerst*quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo, met hups de kattenmand.
[ afbeelding ]
Pas maar op dat ze de nagels er niet inzetquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zeggen ze plop.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze de nagels er niet inzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
past goed..quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zeggen ze plop.Die van ons heette tijger, stom beest heeft me een keer helemaal opengehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie naam dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van ons heette tijger, stom beest heeft me een keer helemaal opengehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |