Als je die boven Antwerpen bedoelt, jazeker!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nou als jij het format neerzet, wat je nu aan het doen bent, kunnen alle fotografen hem hier op Fok!forum zelf vullen he. Ideaal! Krijgen we een mooi overzicht van
Is de mijne, HH3 in Ekeren (ff om te proberen), wel toegevoegd dan?
Ik zie ook dat Name nogal verwarrend is, ik zie dat je daar de naam van de locatie hebt gegeven terwijl ik eigenlijk vroeg naar de naam van de uploader.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja die! Stond net alleen nog geen info bij :p
Ik ga ermee aan de slag!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Aaah zo. Haha! Misschien naam uploader én naam van de locatie ofzo??
Ik moet nu naar het werk, dus kan je vanavond pas helpen met info/ideetjes.
Begin is al goed in ieder geval
Jij snapt ut!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:54 schreef Andyy het volgende:
Alle locaties zijn geschikt voor een fotograaf
Dat zou in de toekomst mogelijk zijn ja. Ben nu bezig met een soort rating waardoor mensen een plek kunnen waarderen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
Ziet er wel leuk uit.. is het ook mogelijk om een soort onderscheid in categorieën te maken? Lijkt me handig.
Je ziet nu inderdaad de details van een marker.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kun je nu ook al details zien over de marker?! (Zit op mijn iPhone, dus ik kan dat niet zien)
En dat is handig om zo even op een openbare site te gooien..?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
-Hoe kom ik binnen?
-Beveiliging ja/nee. Zo ja, in welke vorm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |