sorry, ben op mobiel. Check edit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een aantal dagen je diploma gehaald. Daarna moest je hem weer inleveren?
Zijn we nu fokvriendjes?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:07 schreef coban het volgende:
[..]
sorry, ben op mobiel. Check edit.
@ stevenmac: ok, dan is het goed.
nou meid congratuletions. loonslaafquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En sorry, ik heb een aantal dagen geleden mijn diploma gehaald ja. Nu op naar de andere diploma's.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:07 schreef coban het volgende:
[..]
sorry, ben op mobiel. Check edit.
@ stevenmac: ok, dan is het goed.
Maak mijn kapsalon nou maar achmedquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:10 schreef amenth het volgende:
al die coban rukkers hierzo ze heef hoofddoek hoor dus je kan der nie fixe
sowieso triest als je zo een bemoeijal wilt regele. +dat ze 16 isquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:10 schreef amenth het volgende:
al die coban rukkers hierzo ze heef hoofddoek hoor dus je kan der nie fixe
een zwerver die spijbeltquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:11 schreef coban het volgende:
@ stevenmac: yeah sure.
@ che_ wtf ben jij dan, een zwerver die op straat spijbelt om geld voor 2 gram coke?
Wat de neuk is een maalteid?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
een zwerver die spijbeltvan wat ? zijn leger des heils maalteid? ik voer tenminste niet alles in google voordat ik post
omg hahaha, ik moet je hierin gelijk gevenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
een zwerver die spijbeltvan wat ? zijn leger des heils maalteid? ik voer tenminste niet alles in google voordat ik post
bewijs eens dat je turk bentquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
omg hahaha, ik moet je hierin gelijk gevenspijbelt
iig, ik bedoelde bedelen
Dick.Eaten is een domuz.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:28 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
uhm..zeg eens iets typisch turks of iets kenmerkend:p
Tuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:28 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
uhm..zeg eens iets typisch turks of iets kenmerkend:p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:33 schreef Nickjuh16 het volgende:
Sowieso coban.
Gelukkig, ik moest al bijna huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
haha ok je praat precies als iemand die ik kenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Siktir git lan oglum, senle mi ugracam, tovbe tovbe. Cek git burdan agizini burnunu kirmadan.
Niet te letterlijk opvatten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |