omg hahahahahahha, je bedoelt top van turkse top?quote:
ja maar weet hij niet:pquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
omg hahahahahahha, je bedoelt top van turkse top?omg heheh
ik zat te twijfelen tussen gogo en amenthquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:02 schreef Sloeber94 het volgende:
Poll: Wie is de grootste mongool van FOK! ? (aller tijden)
• Porsche1
• Amenth
• Gulez-Zwollesjappie
• Sloeber94
• gogosweden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En wat is het geworden?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen tussen gogo en amenth
amenthquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:08 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
En wat is het geworden?
Liev van mij he dat ik je eruit heb gehaald. Eigenlijk ook wel terecht want het mongoloid-gehalte bij deze users ligt exhorbitant veel hoger dan bij jou.
Ik zie geen admins en waarom moeten ze dood?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:13 schreef vanBinsberge het volgende:
Poll: Welke admin mag ook wel dood?
• adelante
• opa.bakkebaard
• swarmahoer
• ludo
• laffer
• gamezz
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb niemand direct doodverwenst. Ik vraag het aan anderenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zie geen admins en waarom moeten ze dood?
Doodverwensing, hij staat in je notes.
Je kunt je lijstje dus aanpassen en mij erbij plaatsen
Je suggereert maar wat hé, dan mag het natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:19 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ik heb niemand direct doodverwenst. Ik vraag het aan anderen
Ben jij een buitenlander?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:20 schreef coban het volgende:
als je smegmanus ertussen stopt stem ik er wel op.
Je moet de hele poll opnieuw maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:21 schreef vanBinsberge het volgende:
ik heb de poll ge edit maar niks veranderd
Wat ben je dan wel?quote:
Een alien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat ben je dan wel?
En ik vind jou wel lief, waarom haat je mij?
Ok kusjekroel enzo homief4life ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:25 schreef coban het volgende:
[..]
Een alien.
Ik haat je helemaal niet, ik hou heeel veeel van je. Echt waar. Kijk zelfs een hartje:
en nog steeds blijven mensen stemmenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zie geen admins en waarom moeten ze dood?
Doodverwensing, hij staat in je notes.
Je kunt je lijstje dus aanpassen en mij erbij plaatsen
Haha trolliejolliejoo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:09 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
amenth
maar ik vind het wel leuk als mensen mij haten
tevens mag swarma er ook wel bij.
Op wie heb jij gestemd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
en nog steeds blijven mensen stemmen
1 minuut gratis winkelen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
Anders vraag ik het toch nietquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Iedereen is het er duidelijk over eens dat Porsche gaat winnen, alleen het erge is dat hij dit als een overwinning zal gaan zien
Je lokt me in de val voor crewbash bullshit ban. Blijkbaar mag ik geen kritiek leveren hier en je wordt geband, lijkt wel Noord Koreaquote:
Denken dat dit alleen al genoeg is voor een banquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:30 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Je lokt me in de val voor crewbash bullshit ban. Blijkbaar mag ik geen kritiek leveren hier en je wordt geband, lijkt wel Noord Korea
blijkbaar is een topicje maken over dat kwaliteitstopic gelockt worden met het woord 'bagger' al genoeg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Denken dat dit alleen al genoeg is voor een ban
quote:
Ook.quote:
Rare zin dit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:34 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
blijkbaar is een topicje maken over dat kwaliteitstopic gelockt worden met het woord 'bagger' al genoeg.
Ja maar ik snap de zin gewoon niet. Ben maar een simpele mod hé.quote:
Swarmahoer, de rest zijn wel okequote:Op donderdag 30 juni 2011 20:22 schreef vanBinsberge het volgende:
Poll: Welke mod moet wegggggg?
• swarmahoer
• laffer
• smegmanus
• opa.bakkebaard
• ludo
• adelante
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Klopte trouwens geen ruk van die din, een paar leestekens extra had geen kwaad gekund.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja maar ik snap de zin gewoon niet. Ben maar een simpele mod hé.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |