Je krijgt de keus tussen twee producten met een gelijke winkelwaarde:
1. een snoepreep (bv. mars, snickers)
2. een lijmstift
Je mag er maar een van de twee houden, welke zou je kiezen?
quote:Ligt er maar net aan wat voor lijm. Kinderlijm e.d. is toch niet zo duur?
Op 21 augustus 2000 12:24 schreef SunChaser het volgende:
lijm. Das duurder en we blijven Hollanders.
Hangt er vanaf of ik net heb gegeten en of ik al lijm thuis heb.
quote:Ja, inderdaad, erg flauw. Maar da's logisch
Op 21 augustus 2000 12:35 schreef SunChaser het volgende:
Bounty van een gulden? Dat kan niks zijn. Doe maar een lijm dan!
[Dit bericht is gewijzigd door -B.M.G- op 21-08-2000 13:04]
[Dit bericht is gewijzigd door Knaive op 21-08-2000 13:51]
Deze vraag is iets realistischer
Ted's antwoord: Alle drie
quote:Doe mij voor dat geld maar 4 bier
Op 21 augustus 2000 14:35 schreef Ted het volgende:
In de kroeg kosten twee biertje ongeveer net zo duur als een jack Daniels, welke zou je nemen??Deze vraag is iets realistischer
Ted's antwoord: Alle drie
Iemand ideeen wellicht, ik dacht ook aan een rolletje plakband, een bloknote, misschien... samen met een stuk snoep...
Lijm gebruik ik toch nooit en als je 't al een keer nodig hebt, dan kun je het toch nooit vinden en moet je alsnog naar de winkel toe
quote:Heb jij zulk chemisch speeksel dan?
Op 22 augustus 2000 12:20 schreef Vork het volgende:
als ik moet lijmen spuug ik wel op beide losse componenten. Dat blijft meestal ook wel zitten...
Oh en je kan de 'componenten' natuurlijk ook altijd nog vastprikken, maar da's logisch
quote:Ja een hele goede tip w.o.r. tnx,
Op 22 augustus 2000 15:28 schreef w.o.r. het volgende:
Waarom zet je je snoep dan niet af tegen iets sufs als zeep, koffiefilters of wc papier? Als je tenminste wilt dat de voorkeur altijd uitgaat naar de chocola...
toevallig dacht ik vandaag naar aanleiding van de wat conflicterende reacties hier hetzelfde.... Ik denk dat ik inderdaad een wat duurder snoep neem, zak m&m's (tnx Isabeau
) en een set doekjes of zoiets dergelijks van vergelijkbare prijs...
quote:dat heet een Tongpiercing
Op 22 augustus 2000 12:25 schreef basszje het volgende:
Heb jij zulk chemisch speeksel dan?Oh en je kan de 'componenten' natuurlijk ook altijd nog vastprikken, maar da's logisch
quote:wow.. hoezo beïnvloed door reclame
Op 21 augustus 2000 12:40 schreef twi het volgende:
Um nouja, ligt eraan. Als het Pritt is neem ik de lijm natuurlijk. Want alle overige lijmstick dingen zijn toch bout. Zoniet, dan ga ik voor dat andere...(Wat was dat ook alweer?)
en doekjes of een toiletartikel is te makkelijk ter vergelijking
je hebt zelf het vermoeden: men neemt sneller de reep (of zak m&m's), maar zet er dan iets wat ook een merk heeft tegenover, daar valt moeilijk tegen op te boksen (ten zij je dat wil aantonen)
iets als een dagelijks gebruiksartikel (sokken, ondergoed ???) en als het kan dus een merkartikel
nog een klein vraagje: wil je het onderzoek grootscheeps houden of alleen onder de mensen van FOK??
Overigens ben ik bezig met een enquete in hetzelfde voortraject waarvoor ik respondenten nodig heb, maar dat zal tzt wel posten...
* w.o.r. heeft opeens een idee waar Zonnedauw in geïnteresseerd is...
Als dat zo is (ik bedoel als ik in de goede richting zit te denken), houd er dan wel rekening mee dat chocola (snoep sowiezo) voor veel mensen een high involvement product is en direct merkassociaties oproept en dat voor doekjes enzo precies het omgekeerde geldt...
* w.o.r. zal zich er verder niet mee bemoeien en wacht rustig af of Zonnedauw hier komt werven...
Heb je toevallig Wiskunde A boeken gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |