Standaard kutplaatje van bierquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:46 schreef Internet-Held het volgende:
[ afbeelding ]
Bier voor de haters.
Voor jou wat wijn cola?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:47 schreef coban het volgende:
maar ik drink geen bier
je maakt het wel bont zeg ts.
Nee, die heb ik lief!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:46 schreef Dimens het volgende:
Maar TS, betekend dit nu ook dat jij die haters haat?
Ik word gehaat, lobi voor de haters.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is dit, haat liefde relatie of zo?
Lurk je bier op!quote:
Glaasje Cola voor jou, dat zal smaken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef coban het volgende:
Dimens, graag.
@ ts: oh, dan haat ik je heel erg.
Ja, voor de sfeer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij wilt dat je bier elke keer in een ander vorm gegeven glas zit?
Genoteerd!quote:
betekent*quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:46 schreef Dimens het volgende:
Maar TS, betekend dit nu ook dat jij die haters haat?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:08 schreef smegmanus het volgende:
Wat een sneu topic.
Wat moeten we hiermee, het ons aantrekken dat ik in een lijstje sta van één of andere internetheld die mij of wie de moederstinkende neuk dan ook niet mag?
Woop-tie-fucking-doo.
Scheld zijn moeder uit over de PM of open een topic over zijn moeder.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Rodawa het volgende:
hee hoe kom ik in aanmerking voor dezen mooien lijst?
Ik weet het niet. Het is wss geheim. Ik stond er ook opeens in.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Rodawa het volgende:
hee hoe kom ik in aanmerking voor dezen mooien lijst?
Ik heb je al eerder een bazin genoemd, maar jij kan echt alles he. Staat mevrouw ook ineens op deze lijst, tjongequote:Op donderdag 30 juni 2011 23:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het is wss geheim. Ik stond er ook opeens in.
Durf ik niet echt eik maja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Scheld zijn moeder uit over de PM of open een topic over zijn moeder.
gewoon doen boeie johquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder een bazin genoemd, maar jij kan echt alles he. Staat mevrouw ook ineens op deze lijst, tjonge
[..]
Durf ik niet echt eik maja.
Opdringerig. Eerst stond "nu" er nog niet bij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Internet-Held is homo en heeft een buttplug op zijn bureaustoel vast gesoldeerd.
Mag ik nu op je lijstje?
Datzelfde heb ik altijd bij jouquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
Alsof iemand om de mening geeft van Internet-Held, een user waar ik tot op dit moment nooit eerder van gehoord had.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:08 schreef smegmanus het volgende:
Wat een sneu topic.
Wat moeten we hiermee, het ons aantrekken dat ik in een lijstje sta van één of andere internetheld die mij of wie de moederstinkende neuk dan ook niet mag?
Woop-tie-fucking-doo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |