Dat zou wel een manier zijn om abonnementen aan te smerenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:58 schreef Esses het volgende:
Hier is nog steeds comic sans MS*doet zijn best niet te refreshen*
Nee het zijn gelukkig geen Kuilduitsersquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:22 schreef Esses het volgende:
WEBDINGS:D:D
Lol, heb je ook al een kuil in je voortuin?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:53 schreef Pumatje het volgende:
Je zult maar een Ex tegenkomen bij het opruimen in je schuur
Als je zo'n parasolvoet tegenkomt moet je even de EOD bellen:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:33 schreef Nibb-it het volgende:
Schuur opruimen.
Ligt nog zoveel ouwe Sovjet-zooi in
Nee joh, dat is gewoon productie foutje, hij mist t gaatje.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je zo'n parasolvoet tegenkomt moet je even de EOD bellen:
[ afbeelding ]
Maakt niet uit, heb net m'n 6B5 gevonden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je zo'n parasolvoet tegenkomt moet je even de EOD bellen:
[ afbeelding ]
Daarom juistquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:33 schreef Pumatje het volgende:
zal wel grapje zijn van vent met mobiel internet, kan niet geloven dat FBI zo stupide is
Maar dat is over het algemeen zo met Westers materiaalquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:54 schreef Pumatje het volgende:
heb vaak genoeg zelf in Modern CBRN pak gestaan, tot vervelens toe, en op het 1e zicht.. dat van ons is echt stukken beter.
jepquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar dat is over het algemeen zo met Westers materiaal
correctquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:35 schreef Esses het volgende:
Je geloofde ook niet dat de NL overheid zo stom was om tanks weg te doen
Weet jij hoe dat zit met de gaspakken? Ik las ergens dat die rubberen Sovjetpakken beter sealen omdat ze niet 'ademen' itt de Westerse pakken met een koolstof (?) liner?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:59 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een spul.Daar gaat mijn CBRN hart wel wat sneller van kloppen.
Dat is hetzelfde maar dan in burger terminologiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:03 schreef Pumatje het volgende:
het zijn CBRN pakken, geen gaspakken, gasmaskers, of gas bescherming
Maar cobra kan hier idd uitstekend antwoord op geven.
Correct, maar in zo'n pak hou je het niet lang uit. Na een half uur werken kun je de drager al afschrijven. Terwijl wij door kunnen werken tot dat het pak vervangen moet worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:01 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Weet jij hoe dat zit met de gaspakken? Ik las ergens dat die rubberen Sovjetpakken beter sealen omdat ze niet 'ademen' itt de Westerse pakken met een koolstof (?) liner?
Ik meende dat de Sovjet-handboeken het hebben over drie uur werktijd, dat is dus blijkbaar nogal optimistisch.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct, maar in zo'n pak hou je het niet lang uit. Na een half uur werken kun je de drager al afschrijven. Terwijl wij door kunnen werken tot dat het pak vervangen moet worden.
En het zijn CBRN pakken.
Ik zag het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |