Patatje is het gewend dat de mensen naar hem kijken, want deze boy heeft de shine jwzquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat klinkt zo vies als je dat tegen patatje zegt
Tering stoma, hoe heb je het overleefd? Aan de methadon gegaan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
Verdammt! Net een stroomstoring. Een uur zonder stroom en anderhalf uur zonder internet. Ik begon al te trillen en jeuk te krijgen.
Nogmaals, niet hopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zou ik dat graag willen doen.Sorry KK.
Vind je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat klinkt zo vies als je dat tegen patatje zegt
Je had de scheermesjes nog net in het kastje laten liggen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
Verdammt! Net een stroomstoring. Een uur zonder stroom en anderhalf uur zonder internet. Ik begon al te trillen en jeuk te krijgen.
Mijn mobiel had nog stroom, dus ik heb wat muziek geluisterd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tering stoma, hoe heb je het overleefd? Aan de methadon gegaan?
Wait whut? Er gaan vergilianen voor mij in de paal hangen en ik hoef geen 10e in hun broekje te stoppen? Enige nadeel is wel dat jullie onderbedeelde mannen als muggen op stroop op die chicks gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nogmaals, niet hopen.
[..]
Vind je?
No homo uiteraard.
Ohja aardappel, ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat er dus een paaldans show kwam, zal het straks nog even opzoeken, maar dat is van de paaldansondervereniging () van Virgiel zelf.
Ik heb altijd scherpe voorwerpen bij de hand, voor het geval dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je had de scheermesjes nog net in het kastje laten liggen?
Gelukkig leef je nog. Vind je plaatje nu wel heel erg bij je passenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mijn mobiel had nog stroom, dus ik heb wat muziek geluisterd.
Ja, sommige kansloze gasten. Ik zoek m'n heil wel in Den Haag of Leiden. In Den Haag zitten echt fucking veel lekkere hbo chicks en Leiden ken je wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wait whut? Er gaan vergilianen voor mij in de paal hangen en ik hoef geen 10e in hun broekje te stoppen? Enige nadeel is wel dat jullie onderbedeelde mannen als muggen op stroop op die chicks gaan
Lunchenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef kutkabouterin. het volgende:
Maargoed, even lunchen en zuipen nu.
Ross, was net paar online games gejoind in Borderlands.quote:
Ik geef je 1e per ritalin pilquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Michhas het volgende:
Afvallen?
Heb hier nog genoeg concerta liggen, ben toen ik aan die shit zat in 3 weken tien kilo afgevallen ofzo![]()
Michhas de apotheker, voor al uw kwaaltjes!
Als je hem equipt dan heb je niet in je handen? Ik heb een onzichtbare shotgun namelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ross, was net paar online games gejoind in Borderlands.
Had ook een gekke shotgun gekregen van een gast, weet niet of dat dezelfde is die jij hebt.
Hij doet wel meer damage dan die pipa.
En laatste game die ik joinde hadden gasten stuk of 200 shields en mods gedropt.
Allemaal hoge shit.
Maar minder sterkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kun je beter aan de Concerta gaan, werkt langer
Dat zeg ik. Het effect is minder sterk, maar duurt langer. Mijn ex heeft beide medicijnen gehad.quote:
missy minder schrooms meer gewone praatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Staat jou wereld ook eens op zijn kop?
Sta je ook open voor nieuwe ervaringen...
Oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |