Ah mooi, ik heb vanavond nog wel een paar uurtjes over denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is nog best chill, mijn stamkroeg is nog maar ander halve maand open dus die kerel heeft overal schijt aan gratis boozzz allesz
Mooi laten we die vrolijke bui van je zometeen maar eens killen met BOquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
Zojuist sollicitatie gehad, wat een fijn gesprekDe leukste sollicitatie die ik ooit heb gehad, ben er helemaal vrolijk door, heerlijk
Fijn gesprek? Helemaal vrolijk? Weet je zeker dat het komt door je sollicitatie gesprek en niet door die knappe man in zn skinny jeans?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
Zojuist sollicitatie gehad, wat een fijn gesprekDe leukste sollicitatie die ik ooit heb gehad, ben er helemaal vrolijk door, heerlijk
Gesprek was met 2 vrouwen, en ik moet zeggen, ze wisten allebei erg goed hoe ze met een lul om moesten gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fijn gesprek? Helemaal vrolijk? Weet je zeker dat het komt door je sollicitatie gesprek en niet door die knappe man in zn skinny jeans?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fijn gesprek? Helemaal vrolijk? Weet je zeker dat het komt door je sollicitatie gesprek en niet door die knappe man in zn skinny jeans?
Ben ik ook hoor negerinnenneuker, ga dan wel mn overdag XBOX buddy kwijtrakenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor negerinnenneuker, ga dan wel mn overdag XBOX buddy kwijtraken
True..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor negerinnenneuker, ga dan wel mn overdag XBOX buddy kwijtraken
IEquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Wil je het oude lettertype terug en heb je IE? Simpel opgelost
Ga naar extra -> Internetopties -> Tabje algemeen -> toegankelijkheid -> vinkje zetten bij 'Specifieke lettertypestylen van webpagina's negeren" -> Hopla, weg Comic Sans
Zet eventueel het Arial lettertype aan door te gaan naar:
extra -> Internetopties -> Tabje algemeen -> Lettertypen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
True..
Aan de andere kant gaat deze jongen dan wel weet major money verdienen, en kan ik dus binnenkort bier komen drinken in het prachtige zuiden [ afbeelding ]
Standaard bij elk bedrijf, maargoed dan moet je wel werk hebben natuurlijkquote:
Hoaxquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
True..
Aan de andere kant gaat deze jongen dan wel weet major money verdienen, en kan ik dus binnenkort bier komen drinken in het prachtige zuiden [ afbeelding ]
Haters gonna hate. Mijn werk is de ijskoude pils die voor me staatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Standaard bij elk bedrijf, maargoed dan moet je wel werk hebben natuurlijk
En de vele duizenden euro's studieschuld die je aan het opbouwen bentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haters gonna hate. Mijn werk is de ijskoude pils die voor me staat
De kater komt later pas!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de vele duizenden euro's studieschuld die je aan het opbouwen bent
Geen studieschuld hierzo hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de vele duizenden euro's studieschuld die je aan het opbouwen bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |