Ben ik ook hoor negerinnenneuker, ga dan wel mn overdag XBOX buddy kwijtrakenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor negerinnenneuker, ga dan wel mn overdag XBOX buddy kwijtraken
True..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor negerinnenneuker, ga dan wel mn overdag XBOX buddy kwijtraken
IEquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Wil je het oude lettertype terug en heb je IE? Simpel opgelost
Ga naar extra -> Internetopties -> Tabje algemeen -> toegankelijkheid -> vinkje zetten bij 'Specifieke lettertypestylen van webpagina's negeren" -> Hopla, weg Comic Sans
Zet eventueel het Arial lettertype aan door te gaan naar:
extra -> Internetopties -> Tabje algemeen -> Lettertypen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
True..
Aan de andere kant gaat deze jongen dan wel weet major money verdienen, en kan ik dus binnenkort bier komen drinken in het prachtige zuiden [ afbeelding ]
Standaard bij elk bedrijf, maargoed dan moet je wel werk hebben natuurlijkquote:
Hoaxquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
True..
Aan de andere kant gaat deze jongen dan wel weet major money verdienen, en kan ik dus binnenkort bier komen drinken in het prachtige zuiden [ afbeelding ]
Haters gonna hate. Mijn werk is de ijskoude pils die voor me staatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Standaard bij elk bedrijf, maargoed dan moet je wel werk hebben natuurlijk
En de vele duizenden euro's studieschuld die je aan het opbouwen bentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haters gonna hate. Mijn werk is de ijskoude pils die voor me staat
De kater komt later pas!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de vele duizenden euro's studieschuld die je aan het opbouwen bent
Geen studieschuld hierzo hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de vele duizenden euro's studieschuld die je aan het opbouwen bent
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH TEVEEL KLEURquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Mensen plak deze link eens in je adresbalk (terwijl je op het forum zit)
javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagName('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement('script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript);%20void(0);
Het kan gewoon NOG lelijker dan alleen Comic Sans
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH TEVEEL KLEUR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gesprek was met 2 vrouwen, en ik moet zeggen, ze wisten allebei erg goed hoe ze met een lul om moesten gaan
Zou standaard moeten zijn!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Mensen plak deze link eens in je adresbalk (terwijl je op het forum zit)
javascript:%20var%20headID%20=%20document.getElementsByTagName('head')[0];var%20newScript%20=%20document.createElement('script');newScript.type%20=%20'text/javascript';d=new%20Date();newScript.src%20=%20'http://sanscomic.mualo.nl/comicsans_rainbow.php?date='+d.getTime();headID.appendChild(newScript);%20void(0);
Het kan gewoon NOG lelijker dan alleen Comic Sans
Zit je op je mobiel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Bozz187 het volgende:
Ik snap het nog steeds niet ik heb gewoon normaal lettertype hoor..
Daar zie je het ook niet op Bozje. zag ik ook niet op die van mij.quote:
Met uitzondering van mij mag ik hopen? Zo maak je geen vrienden!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:38 schreef dreamzk het volgende:
Vrouwen zijn kut en bier is fijn, mijn conclusie in de paar uren dat ik wakker ben tot nu toe. Kan altijd veranderen als een topmodel vanavond in mijn bed ligt
Uitzondering van jou natuurlijk, jij hebt me nog niet de grond in geboordquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met uitzondering van mij mag ik hopen? Zo maak je geen vrienden!
nadruk op nogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Uitzondering van jou natuurlijk, jij hebt me nog niet de grond in geboord
Mwoah lets hope dat ze het niet doet, ben er wel een beetje klaar meequote:
Moet je eerst even met hem neuken, en hem vervolgens niet zichzelf verneukt laten voelen. Dan kan hij oordelen. Dus hop, gauw naar Utrecht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met uitzondering van mij mag ik hopen? Zo maak je geen vrienden!
Ik ben zo naar de klote dat ik even geen vrouw wil hebben, therefore zit ik aan de flesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Moet je eerst even met hem neuken, en hem vervolgens niet zichzelf verneukt laten voelen. Dan kan hij oordelen. Dus hop, gauw naar Utrecht.
Dat zeg je niet meer als ik bij je in de slaapkamer sta.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben zo naar de klote dat ik even geen vrouw wil hebben, therefore zit ik aan de fles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Dat komt wel weer als die fles ver genoeg geleegd is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben zo naar de klote dat ik even geen vrouw wil hebben, therefore zit ik aan de fles
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zeg je niet meer als ik bij je in de slaapkamer sta.
Kben benieuwd. Hoe laat ben je hier? Kan ik even mn kamer nog opruimen voordat je hier bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog 3 kratjes thuis dus voordat die op zijn ben ik al dood vrees ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:52 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat komt wel weer als die fles ver genoeg geleegd is.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Niet nodig hoor, ik let niet op de rommel. Ben toch te druk met andere dingen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kben benieuwd. Hoe laat ben je hier? Kan ik even mn kamer nog opruimen voordat je hier bent.
[..]
Heb nog 3 kratjes thuis dus voordat die op zijn ben ik al dood vrees ik
Ik zie iets moois ontstaan hier! Ik ben blij dat ik eraan heb bijgedragen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kben benieuwd. Hoe laat ben je hier? Kan ik even mn kamer nog opruimen voordat je hier bent.
[..]
Heb nog 3 kratjes thuis dus voordat die op zijn ben ik al dood vrees ik
Wat voor een topvrouw ben jij. Heb je nog wat single vriendin die exact zo zijn als jou?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, ik let niet op de rommel. Ben toch te druk met andere dingen.
Nee helaas, je zult je met mij moeten vermaken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat voor een topvrouw ben jij. Heb je nog wat single vriendin die exact zo zijn als jou?
Is niet nodig toch. Alles kan kapot, zeg je zelf ook altijd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat voor een topvrouw ben jij. Heb je nog wat single vriendin die exact zo zijn als jou?
Dat roep ik nou ook altijd!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Is niet nodig toch. Alles kan kapot, zeg je zelf ook altijd.
Mij hoor je niet klagen hoor, ik ben toch singlequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee helaas, je zult je met mij moeten vermaken.
Wanneer dan? Klinkt nl wel als een opmerking van mij als ik weer aan het creepen ben maar kan me het niet voor de geest halen dat ik dat hier heb gezegdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Is niet nodig toch. Alles kan kapot, zeg je zelf ook altijd.
Vrouwen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef dreamzk het volgende:
Krijg ik dit als berichtje van haar: Wil nog even teggen je zeggen dat je lief bent. En wat er ook gebeurd je zal altijd heel veel voor me zal betekenen.
Daar heb ik veel aan, me hele dag weer goed
Stuur dan niks.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef dreamzk het volgende:
Krijg ik dit als berichtje van haar: Wil nog even teggen je zeggen dat je lief bent. En wat er ook gebeurd je zal altijd heel veel voor me zal betekenen.
Daar heb ik veel aan, me hele dag weer goed
Yes, heb de laatste 2 maanden als een hondje achter haar aan gelopen, alles proberen goed te praten en dan wou ze me weer wel maar ik haar niet en vice versa. Hebben gisteravond besloten dat het niks wordt komende tijd en dat we elkaar alleen maar pijn doen zo. Of iig dat heeft zij besloten, ik confermeer me eraan, daarom ben ik zo naar de klotequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vrouwen.is dit van die chick die uit het niets niets meer met je te maken wou hebben?
Dude, kom op. Je had er al in het hele begin een eind aan moeten maken. Serieus, heel het lang zit vol met mooie vrouwen die jou maar wat te graag willen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yes, heb de laatste 2 maanden als een hondje achter haar aan gelopen, alles proberen goed te praten en dan wou ze me weer wel maar ik haar niet en vice versa. Hebben gisteravond besloten dat het niks wordt komende tijd en dat we elkaar alleen maar pijn doen zo. Of iig dat heeft zij besloten, ik confermeer me eraan, daarom ben ik zo naar de klote
Weet ik en ik baal er ook van hoe ik me gedraag. Maar als je verliefd bent denk je niet rationeel naquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude, kom op. Je had er al in het hele begin een eind aan moeten maken. Serieus, heel het lang zit vol met mooie vrouwen die jou maar wat te graag willen.
Maar is ze ook echt de moeite waard denk je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Weet ik en ik baal er ook van hoe ik me gedraag. Maar als je verliefd bent denk je niet rationeel na
Dat zeker, ze heeft ong alles wat ik zoek in een vrouw. Strak lichaam, leuke persoonlijkheid en het belangrijkste, ze lacht om mijn kutgrappenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar is ze ook echt de moeite waard denk je?
Strak lichaam met een leuke kop? Of een plork?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat zeker, ze heeft ong alles wat ik zoek in een vrouw. Strak lichaam, leuke persoonlijkheid en het belangrijkste, ze lacht om mijn kutgrappen
Check je pmquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Strak lichaam met een leuke kop? Of een plork?
Ik ben echt zo benieuwd hoe jij in het echt bent he, ik heb nog steeds het idee dat je in het echt eigenlijk gewoon een muurbloempje bentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee helaas, je zult je met mij moeten vermaken.
Mijn god, je bent whipped bij een meid die niet eens iets met je wil...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yes, heb de laatste 2 maanden als een hondje achter haar aan gelopen, alles proberen goed te praten en dan wou ze me weer wel maar ik haar niet en vice versa. Hebben gisteravond besloten dat het niks wordt komende tijd en dat we elkaar alleen maar pijn doen zo. Of iig dat heeft zij besloten, ik confermeer me eraan, daarom ben ik zo naar de klote
Really?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben echt zo benieuwd hoe jij in het echt bent he, ik heb nog steeds het idee dat je in het echt eigenlijk gewoon een muurbloempje bent
Dus je gaat op een meet gewoon vreemd met bozz?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Really?Nee, als ik nieuwe mensen ontmoet moet ik wel ff loskomen, maar daarna ben ik net zoals op fok, of dat iets goeds is weet ik niet.
Geloof er niks vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Really?Nee, als ik nieuwe mensen ontmoet moet ik wel ff loskomen, maar daarna ben ik net zoals op fok, of dat iets goeds is weet ik niet.
Heb je tieten?quote:
Te beoordelen aan de fotos die je hebt doorgestuurd ken ik haar nu ook wel van "binnen en buiten"...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:41 schreef Michhas het volgende:
Ik kan jullie wel een gedetailleerde beschrijving van Tamara in real life geven
Inclusief cupsize?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:41 schreef Michhas het volgende:
Ik kan jullie wel een gedetailleerde beschrijving van Tamara in real life geven
Te beoordelen aan de sexy fotos op FB gok ik op een cup Cquote:
I'm in on that one.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Te beoordelen aan de sexy fotos op FB gok ik op een cup C
Ligt eraan wat je onder tieten verstaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb je tieten?
[..]
Te beoordelen aan de fotos die je hebt doorgestuurd ken ik haar nu ook wel van "binnen en buiten"...
Stef heeft manboobieeeeeees!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder tieten verstaat natuurlijk.
*pingpingping* u gaat door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Te beoordelen aan de sexy fotos op FB gok ik op een cup C
Liefst geen haar rond de tepels en niet hangendquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder tieten verstaat natuurlijk.
Kunnen ze lekker sabbelenquote:
Ik krijg ze wel als ik zo doorga in m'n 2e jaar.quote:
Krijg voedselvergiftiging en word daarna oververmoeid. Binnen 1 week 8 kilo afgevallenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik krijg ze wel als ik zo doorga in m'n 2e jaar.
Nah, ga wel veel sporten, dan krijg ik er tenminste nog wat spier voor terug.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Krijg voedselvergiftiging en word daarna oververmoeid. Binnen 1 week 8 kilo afgevallen
Of je gaat wat spieren kwekenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik krijg ze wel als ik zo doorga in m'n 2e jaar.
Spierenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nah, ga wel veel sporten, dan krijg ik er tenminste nog wat spier voor terug.
Daar gaat het niet om, het is gewoon handig bij werktuigbouw projecten, ik kan nu al 4 mm dikke stalen vierkantbuizen met m'n handen tot frames buigen, maar ik wil graag naar de 6 mm, dan kan je echt aan de grotere machines gaan denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
SpierenIk heb ze niet en nog steeds ben ik een OG pimphouse gangsta motherfucker
Zeker weten, jij ook? Gaan we samen pinten hakken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:53 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens KK ga jij vanavond naar de vakkendixo?
Ik heb gister nieuwe sportschoenen gekocht dus ik moet wel aan de slag. Wil ook een echte sport gaan beoefenen en niet hier op mijn crosstrainer staan. Weet alleen niet wat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:53 schreef Rossdale het volgende:
Sporten, ohja dat moest ik ook ooit nog eens gaan doen
Zwemmen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb gister nieuwe sportschoenen gekocht dus ik moet wel aan de slag. Wil ook een echte sport gaan beoefenen en niet hier op mijn crosstrainer staan. Weet alleen niet wat.
Je mag wel met mij op de matquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb gister nieuwe sportschoenen gekocht dus ik moet wel aan de slag. Wil ook een echte sport gaan beoefenen en niet hier op mijn crosstrainer staan. Weet alleen niet wat.
Al zou ik heel graag weer terug willen in de vechtsport, ik houd dat niet vol met mijn rug. Moet iets vinden wat niet te belastend is. En dan houd je niet veel meer over.quote:
Ja ik twijfel, ben nu al helemaal naar de klote en ik weet van mn vorige Delft avonturen dat ik topfit moet zijn om het te overleven (atje kratje als indrinkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:54 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zeker weten, jij ook? Gaan we samen pinten hakken.
Hier moest ik direct aan denkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |