Borderlands GOTY halen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:10 schreef Frankii het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik me helemaal de tering vervelen vanavond. Iemand tips?
Geen stress, zolang ik blijf ademen its all good. Voor vrouwen moet het toch echt ziekelijk benauwd zijn bij de kapper, ik vind het altijd al moeilijk om een vreemde aan mn haar te laten zitten (ja ik vind mijn haar het belangrijkste gedeelte van mn uiterlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe je een beetje rustig aan?
Ik knip alleen mijn pony hoor, die vertrouw ik aan niemand anders. Puntjes enzo laat ik wel bij de kapper doen.
Nope, geen zin in die benauwde mensen. Pak utrecht wel voor de iets makkelijkere vrouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:48 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik zie je dus in Delft vanavond?
Ik ben erbij.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nope, geen zin in die benauwde mensen. Pak utrecht wel voor de iets makkelijkere vrouwen
Prima zin om te komen indrinken bij mij? Ik wil naar Pakhuis gaan rond uurtje of 12/1 dan even 2 bier drinken, eerste vrouwtje inkoppen en mee trekken naar huis..quote:
Samen Brotherhood doen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:10 schreef Frankii het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik me helemaal de tering vervelen vanavond. Iemand tips?
Was grapje mattie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Prima zin om te komen indrinken bij mij? Ik wil naar Pakhuis gaan rond uurtje of 12/1 dan even 2 bier drinken, eerste vrouwtje inkoppen en mee trekken naar huis..
Teveel hatorade? Ik ben redelijk desperate aangezien niemand wil gaan vanavondquote:
Zijn er vrouwen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe wel mee, heb alleen een feest waar ik naartoe moet vanavond
Goeden vraag, ik ben benieuwdquote:
Watte, jij komt gelijk hardcore met die business shit!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Haha, volgens mij lijkt deze gast op dreamzk en parvus.
Niet die neger.
Nigga whaaaa?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Haha, volgens mij lijkt deze gast op dreamzk en parvus.
Niet die neger.
That's wack!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:39 schreef Frankii het volgende:
Kheb brotherhood uitgeleend aan mn huisgenoot en hij is niet thuis
Trap de deur inquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:39 schreef Frankii het volgende:
Kheb brotherhood uitgeleend aan mn huisgenoot en hij is niet thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |