Hoera! En ik snap / steun het ook wel hoor, was meer een egoïstische kreetquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:38 schreef AMDB het volgende:
Maar de nieuwe ronde gaat zeker wel lukken voor maandag hoor, hoop 'm vrijdagavond online te kunnen gooien
Damn, ik ga vrijdag al wegquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:47 schreef Xurk het volgende:
[..]
Hoera! En ik snap / steun het ook wel hoor, was meer een egoïstische kreet
Uiteraardquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:38 schreef AMDB het volgende:
Ik heb al beeld uit de zaal iig. Speelt Miles eerst en dan AM?
Jah ik nu ook. Haha, denk niet dat het ooit omgedraaid zal zijn. Miles om kwart voor 9 AM om 10 uurquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:38 schreef AMDB het volgende:
Ik heb al beeld uit de zaal iig. Speelt Miles eerst en dan AM?
Het blijft iTunes, als dat festival naar iTunes logica is ingedeeld is AM opener en MK afsluiter.quote:
"Rock And Roll Star" vlak voor opkomst, mooi.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:40 schreef Jacobuspower het volgende:
Wel lekkere achtergrondmuziek trouwens, eerst Blur en nu Pulp
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:46 schreef conobram het volgende:
Hoelang spelen de artiesten ongeveer? Dan weet ik wanneer ik het geluid aan moet zetten als Miles Kane voorbij is
Doelde op de camera-registratie, je zult het merken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:43 schreef AMDB het volgende:
Dat 'intieme' valt ook wel mee toch? Nog best 'groot'.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:46 schreef conobram het volgende:
Hoelang spelen de artiesten ongeveer? Dan weet ik wanneer ik het geluid aan moet zetten als Miles Kane voorbij is
Wow, publiek is tam inderdaad. Zondequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:48 schreef Aisumasen het volgende:
Leuk, zo'n publiek vol bobo's en prijswinnaars...
Idd ;Dquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:46 schreef conobram het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |