Dit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:42 schreef Doodloper het volgende:
Kwekerij.
9 uur per dag in de volle zon en on de hitte, voor 4 euro per uur...
Dit heb ik jaaaaren gedaan.. Ergens op de middelbare school ben ik er mee gekaptquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:59 schreef Apotheose het volgende:
het hele dorp voorzien van de krant en dat voor een klein bedragje. Weet niet hoeveel. Heb het maar 1 keer gedaan en meteen gekapt. Sloeg ook nergens op.
ja ik heb wel folders gedaan, maar dat was maar een gedeelte van het dorp. Die kranten moest echt letterlijk door heel het dorp. Dat was geen doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dit heb ik jaaaaren gedaan.. Ergens op de middelbare school ben ik er mee gekaptMaar toch, omgerekend verdiende ik makkelijk een tientje per uur met die krantenwijk.. Op die leeftijd (groep 7 tot de 2e ofzo) krijg je dat echt nergens anders..
Nu zou ik het nooit meer doen, maar in groep 7 staan de zaken anders
TS is duitsquote:
Dit dus. Wij moeten een doos (meestal 10 producten) vullen in een minuut, en ook FIFO. Dus eerst alles eruit halen, daarna de doos vullen, daarna de rest erin en zorgen dat de restanten bestaan uit producten die net nieuw zijn. En dat in verdomme een minuutquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef Saekerhett het volgende:
Vakkenvullen, nooit weer gelukkig.
Heb je eindelijk alles gevuld, moet je gaan 'spiegelen', m.a.w. alles naar voren halen
Zou de dat dan niet weer willen doen als je weer die leeftijd had? Ik wel..quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:31 schreef Aardbeikwark het volgende:
Krantenwijk.
Hoewel 250 gulden per maand best nice is van je 12e tot je 15e en het kost maar een uurtje per ochtend.
Jaja! 3 jaar volgehouden, ochtendkrant.
Dat is echt ergquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:16 schreef arise het volgende:
En weglopen zonder te betalen , en dat ging van mijn loontje af ...
God jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Zo weinig ja?
Ik: reclamefolders...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()