Is de klacht herkenbaar voor jou ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:53 schreef coban het volgende:
Deze user
iig, ts wilt loverboy worden maar zal nooit zo ver kunnen komen.
haha loverboys zien als mensen die wel 'ver zijn gekomen'quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:53 schreef coban het volgende:
Deze user
iig, ts wilt loverboy worden maar zal nooit zo ver kunnen komen.
Voor zijn niveau is dat ver. Moet je nagaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:54 schreef tarantism het volgende:
[..]
haha loverboys zien als mensen die wel 'ver zijn gekomen'
klootjesvolk
Over twee weken moet ik naar Lloret, dan zijn jullie even van mijn kansloze topics afquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:55 schreef LosoHisWay het volgende:
TS wilt van alles alleen lukt dat niet echt.
Het leven zit een beetje tegen en dan ga je rare topics openen.
vlucht nummer? ..quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:57 schreef Micson het volgende:
[..]
Over twee weken moet ik naar Lloret, dan zijn jullie even van mijn kansloze topics af
Dat is goed nieuws voor beide kanten. Neem het ervan mijn jong je hebt het verdiend.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:57 schreef Micson het volgende:
[..]
Over twee weken moet ik naar Lloret, dan zijn jullie even van mijn kansloze topics af
Een week geleden lag je nog een mijn virtuele penis te sabbelen, zie onderstaande quote.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:57 schreef coban het volgende:
[..]
Voor zijn niveau is dat ver. Moet je nagaan.
Als ik zelf loverboy-skills had gehad, stond jij nu ook ergens achter de ramenquote:ik moet zeggen dat je een prachtig tegenargument hebt proficiat!
tsja, complimentjes ben je niet gewend he?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Een week geleden lag je nog een mijn virtuele penis te sabbelen, zie onderstaande quote.
[..]
Als ik zelf loverboy-skills had gehad, stond jij nu ook ergens achter de ramen
Alsof ik het verschil niet zie tussen een compliment en een poging om in mijn broekje te komenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:03 schreef coban het volgende:
[..]
tsja, complimentjes ben je niet gewend he?
Dat jij nou gelijk denkt dat ik je aanbid..![]()
en nee, dat laatste zou nooit gebeuren.
Backfire-poging is hopeloos misluktquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:57 schreef coban het volgende:
[..]
Voor zijn niveau is dat ver. Moet je nagaan.
Waarom is dit volgens jou een backfirepoging en waarom zou die mislukt zijn?quote:
niet zomaar mislukt... hopeloos!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:11 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom is dit volgens jou een backfirepoging en waarom zou die mislukt zijn?
Geen troll, oprechte verbazing, afkeuring en verbetering heb ik de voor maatschappelijke omgang met loverboys.quote:
Oorbellen in, motiefje in het haar geschoren, een Nickelson jas, en vaste straathoek om te hangen, street credibility bij soortgelijke vrienden en regelmatig iemand op zijn bek slaan. Volgens mij zijn dit de ingrediënten om een hersenloos chickie in je doelgroep voor je te laten vallen. Daarna is het een eitje om de desbetreffende sloerie het gewenste circuit in te sturen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:13 schreef Michielos het volgende:
Ik ben zelf tijdje loverboy geweest en ik kan je zeggen.. er is wel wat meer voor nodig dan enkel een scootertje TS. De psychologie erachter is van universitair niveau.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:13 schreef Michielos het volgende:
Ik ben zelf tijdje loverboy geweest en ik kan je zeggen.. er is wel wat meer voor nodig dan enkel een scootertje TS. De psychologie erachter is van universitair niveau.
Huh? Als ik van één persoon had verwacht het eens te zijn met TS, was jij het wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:32 schreef Ritmo het volgende:
Ik hoop dat je zusje/dochter ooit zoiets overkomt, idioot
Mijn zusje en toekomstige dochter zijn/worden fatsoenlijk opgevoed en hebben gelukkig wel een paar gram hersens in hun hoofdquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:32 schreef Ritmo het volgende:
Ik hoop dat je zusje/dochter ooit zoiets overkomt, idioot
Want?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Huh? Als ik van één persoon had verwacht het eens te zijn met TS, was jij het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |