Dat is 1 koffie-toepassing.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:03 schreef Ikmoestlachen het volgende:
Sowieso het woord "applicatie"Zeg toch gewoon toepassing.
Tevens 1 koffie-app voor dit topic:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Die heb ik toch niet nodig, liefje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:08 schreef kwiwi het volgende:
Er is anders ook een mooie trein appBest handig, ik gebruik 'm elke keer als ik met de trein reis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
ditquote:
Wel een van de weinige nuttige apps voor de zielen onder ons die niet het spoorboekje uit het hoofd kennen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:20 schreef kwiwi het volgende:
FAPGa je dan F!appen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever m.fok.nl danIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
deliveredquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:41 schreef Apotheose het volgende:
ze weten ook niet meer wat ze verzinnen moeten met die zogenaamde apps. Straks komt er nog een app waarmee je je reet kunt afvegen!
Appels.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb geen idee wat "Apps" nu eigenlijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |