TS keek in de spiegel, en kon zijn eigen ogen niet meer zien

Het was dus weer zo ver : ik moest naar de kapper. Ik dus een afspraak maken, kom ik daar aan. Ja hoor, gaat die SM-chick mij knippen

Generale beschrijving : 20 ton mascara, punk haar regenboog stijl, emo, 10 piercings en elk oor. Nu heb ik niks tegen dat soort mensen, dus ik ging maar rustig zitten. Nou goed, krijg een gesprek met haar en ondertussen blijft ze doorknippen. maar het viel me op dat ze ongelovelijk hard knipte. Echt gewoon express sneedjes in mijn oor maken en misknippen. WTF

En ik kom al jaren bij die kapper, ze staat er zeker al een paar jaar dus aan de ervaring zal het niet liggen. En elke keer als mijn gezicht weer verkrampte van de pijn begin ze steeds meer "foutjes" te maken. Op een gegeven moment begin ze half tegen me aan te rijden, wtf

Even ter illustratie, het zag eruit alsof ze met de stoel aan het paaldansen was. Maar ze deed het heel subtiel, het viel niemand op. Dus ik kijk in de spiegel, en op dat moment knipt ze toch een partij mis, werd haar kop vuurrood en rent ze naar de personeelsruimte alsof ze in haar broek gepist had. Ik denk, die is vast iets voor mijn oor halen, immer, mijn oor bloedde als een rund. Nee hoor, mevrouw komt half zwijmelend terug. Ik heb toen letterlijk hardop "What the fuck"(met deze gezichtsuitdrukking :

) geroepen.
Klacht : SM Kapster komt klaar van mijn haar knippen
Subklacht : Terwijl mijn oor bloed (zit nu een dikke jaap in, en een paar kleine sneedjes) gaat ze ??? doen in de personeels ruimte in plaats van een doekje halen voor mijn oor
Antiklacht : Kapsel is goed gelukt
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.