SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Deed hij voor ons, jij geen jurkje meer, dus naakt of in lingeriequote:Op donderdag 30 juni 2011 11:20 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja Ang3l, waarom probeerde jij dan gisteren mijn roze jurkje te bemachtigen?
Nee, volgens mij ging het hem echt om de jurkquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deed hij voor ons, jij geen jurkje meer, dus naakt of in lingerie
Ja jezus hallo, graankuffelaar dan! Weet ik het!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit iets gehad van geitenwol
uiteraard, want dan gaan "wij"ook naakt en heeft ie zijn zin, ik heb hem doorquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Red mijn naamquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jezus hallo, graankuffelaar dan! Weet ik het!!!!
Onrustige nacht gehadquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap er niks van, ik werd vanmorgen wakker met een pijnlijke grote teen, kan 'm helemaal niet buigen ofzo. Toen ik naar bed ging had ik nergens last van.Weird
quote:
Jij bent zo erg dat we je net zo goed manwijf kunnen noemenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil jullie wel heel even op het hart drukken dat ik er niets mee te maken heb! Ik distantieer me van deze TT. Ik ben toch geen wijfgast!
Dat zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Blijkbaar. Het is helemaal dik, ik zou bijna denken dat kleine man me vannacht met een hamer op mijn teen heeft geslagen
ofquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Blijkbaar. Het is helemaal dik, ik zou bijna denken dat kleine man me vannacht met een hamer op mijn teen heeft geslagen
Er zijn in dit huis geen poppenquote:
kijk eens onder je bedquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn in dit huis geen poppen
Dat denk jijquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn in dit huis geen poppen
*stopt stenen in de handtas, klapt de zijkant-scheermeisjes uit de swarovski-ornamentjes en slasht al zwiepend je keel door*quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent zo erg dat we je net zo goed manwijf kunnen noemen
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*stopt stenen in de handtas, klapt de zijkant-scheermeisjes uit de swarovski-ornamentjes en slasht al zwiepend je keel door*
FINISH HIMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!
En je scheermesjes ook nogquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gaan we nu ook mijn tasje nog jatten?
nee, want dan zou hij het over NEP-svarovski-ornamentjes hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gaan we nu ook mijn tasje nog jatten?
Scherp.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
nee, want dan zou hij het over NEP-svarovski-ornamentjes hebben
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Een gestoorde verkrachter heeft zichzelf bevredigd tijdens de getuigenverklaring van zijn slachtoffer in de rechtszaal.
De 40-jarige Pool Przemyslaw Jakubowski stond terecht voor de gruwelijke verkrachting van een 31-jarige vrouw op een publiek toilet in het Ierse Cork.
Terwijl zijn slachtoffer haar verschrikkelijke ervaring herleefde voor de rechtbank, speelde de dader met zichzelf, zo schrijft de Sun. Niemand had dat in de gaten, behalve de tolk, die het later vertelde aan de gevangenisbewakers.
Volgens de krant werd de jury niet geïnformeerd over de zieke praktijken van de man en werd er de volgende dag een nieuwe tolk ingeschakeld.
Jakubowski, die in zijn thuisland al eens was veroordeeld voor poging tot verkrachting een beroving, kreeg uiteindelijk een gevangenisstraf van 15 jaar
en niet alleen in New York hoor, in Amsterdam zie je het ook aan de gevelstaardersquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:36 schreef Nouk84 het volgende:
Uit de blog van mijn zus: 'De eerste uren die we er rondliepen, konden we alleen maar naar boven kijken. ' Gaat over New York, moest gelijk denken aan de post van rival gisteren, hoe je de toeristen uit de menigte in New York plukt
[..]
Ik las iets verderop in de blog dat ze dat in Montréal ook deden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:39 schreef rival het volgende:
en niet alleen in New York hoor, in Amsterdam zie je het ook aan de gevelstaarders
Uuuhm... in principe zonder, want ik krrijg er zo'n ego-gevoel bij, zo'n macho-haan die z'n spieren zit te bekijken in de spiegel terwijl ie een wijf neukt. Maar zo af en toe het plaatje zien van hem die met je bezig is KAN geil zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
hele simpele vraag.... seks met of zonder spiegels?
Wat kun je niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Oh CV ik haat je! Waarom kan ik dit soort dingen toch niet?
Ja, er zaten scheermesjes aan vast, da zeej ik toch kut!!!quote:
Gewoon, er iets overzichtelijks van makenquote:
quote:
Natuurlijk kun je dat wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon, er iets overzichtelijks van maken
Nee want het is niet omdat ik wil zien of ik niet te dik ben en er onzeker over ga wijvengeneuzelen en de seks moet gaan stoppen omdat ik een week wil sportenquote:
Cutequote:Op donderdag 30 juni 2011 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want het is niet omdat ik wil zien of ik niet te dik ben en er onzeker over ga wijvengeneuzelen en de seks moet gaan stoppen omdat ik een week wil sporten
Zit nou niet iedereen te lokkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Gezocht voor tv-programma: Stellen die samen willen afvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |