gaat babybites niet gewoon enkel over deze ingeschreven op die site?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:01 schreef amaranta het volgende:
Alleen klopt er geen hol van, want dat zou betekenen dat mijn zoon de enige Fabian zou zijn die in 2009 is geboren, en er waren er veel meer, volgens de lijst van de svb.
quote:Het leukste aan de naam Fabian:
het klinkt leuk
Het minst leuke:
jah euumm het is niet altijd eenm leuke betekenis
Als ik geen Fabian zou heten dan....:
zou ik gewoon verdergeleeft hebben
Extra informatie:
nop
dat kan natuurlijk ook...quote:Op maandag 11 juli 2011 13:02 schreef Beregd het volgende:
[..]
gaat babybites niet gewoon enkel over deze ingeschreven op die site?
quote:Het betekent neet of luizenei in het Frans. Denk dus ook goed na wat het internationaal betekent voor je je naam kiest!
oeps...quote:Het leukste aan de naam Minke:
niemand heeft bijna zo,n naam
Het minst leuke:
alles
Als ik geen Minke zou heten dan....:
was het beter geweest
Extra informatie:
ik ben trouwens een jongen met de naam minke
Ik begrijp dat ze in een Engels land is opgegroeid, benieuwd wat ze daar met Tycho hadden gedaan bij het verzinnen van een bijnaamquote:Het leukste aan de naam Jildou:
Niks, ik ben niet opgegroeid in Nederland en dus mijn hele leven gepest. =] Echt great. Aan ouders.. denk na voordat je je kind zo noemt. Het heeft mij echt veel pijn gedaan.
Het minst leuke:
Ja dildo dus. Mijn hele leven lang! Leuke bijnaam of niet?
Als ik geen Jildou zou heten dan....:
Had ik volgens mij Tycho geheten, als jongetje.
Extra informatie:
Het is inderdaad een meisjesnaam. Either way, the name sucks.
Ow, dat wist ik niet. Wel dat het 'langzaam' betekent.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:21 schreef Ssserpente het volgende:
Ohw.Het is maar goed dat we nooit naar Frankrijk op vakantie gaan...
[..]
Het klopt idd dat het langzaam betekend! waar ze het vandaan halen dat het neet betekend is mij een raadsel! grote onzin!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet. Wel dat het 'langzaam' betekent.
Hoe meer je kijkt op die site , hoe meer onzin je tegenkomt...quote:Op maandag 11 juli 2011 13:54 schreef bitterend het volgende:
Het klopt idd dat het langzaam betekend! waar ze het vandaan halen dat het neet betekend is mij een raadsel! grote onzin!
Ja dat geloof ik best!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:55 schreef knuffelpoes het volgende:
[..]
Hoe meer je kijkt op die site , hoe meer onzin je tegenkomt...
Ben jij een Fries dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:42 schreef knuffelpoes het volgende:
Oh, mogen al die Hollanders die Friese namen geven aan hun kinderen en geen hol begrijpen of het een jongens of meisjesnaam is per direct in de grond zakken
Minke is een meisjesnaam, je noemt je dochter toch ook geen kees, alhoewel... flodder ...![]()
Hier iemand met de mooie naam van mijn dochter, maar ze is zelf niet zo tevreden met haar naam:
[..]
Ik begrijp dat ze in een Engels land is opgegroeid, benieuwd wat ze daar met Tycho hadden gedaan bij het verzinnen van een bijnaam![]()
Vreemd trouwens dat de hele beschrijving bij Jildou niet klopt op die site, zelfs de betekenis niet. Volgens mij zitten de gegeven aan een verkeerde naam gekoppeld daar.
Jent is helemaal geen nieuwe naam? Die ken ik ook al even!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:59 schreef knuffelpoes het volgende:
Wat ik nu zo vreemd vind, Jent heet mijn zoon en volgens de site is dat een nieuwe naam sinds 2009? Maar mijn zoon is geboren in 2007?
Ik heb in 2006 ook al deze site bekeken en toen stonden er heel andere statistieken in, ga daar dus niet teveel op af, er klopt echt niks van. Het is jammer dat ik daar geen screenshot van heb bewaard zodat ik het hier kan laten zien.
Je kent me wel, ben nog met de politiebus bij je geweest voordat je zoon geboren werdquote:
Zeg man, ga ff doen alsof je een vrouw bentquote:Op maandag 11 juli 2011 14:06 schreef knuffelpoes het volgende:
[..]
Je kent me wel, ben nog met de politiebus bij je geweest voordat je zoon geboren werd![]()
Maar was weer eens mijn account hier kwijt, dus nu deze genomen
Klopt wel hoor, maar lijkt me verder niet zo erg.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:54 schreef bitterend het volgende:
[..]
Het klopt idd dat het langzaam betekend! waar ze het vandaan halen dat het neet betekend is mij een raadsel! grote onzin!
Sssserpente het betekend het helemaal niet hoor...
Krijg ik misschien wat minder snel een banquote:Op maandag 11 juli 2011 14:08 schreef Vlindur het volgende:
Zeg man, ga ff doen alsof je een vrouw bent![]()
Maarem, hoi![]()
toch niet, zie hierquote:Op maandag 11 juli 2011 13:54 schreef bitterend het volgende:
[..]
Pfff, echt geen jongensnaam... * Lijnloos checkt of tieten er nog zijn...quote:Betekenis en herkomst van Marlijn
Marlijn is een Nederlandse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `Heuvel, duin bij de zee of naam die is samengesteld uit Mary (bitter, bedroefd, zee) en het vaak gebruikte achtervoegsel -lyn`.
Statistieken
In 2006 werden in Nederland 14 meisjes met de naam Marlijn geboren.
De naam stond daarmee op plaats 850.
--------------------------------------------------------------------------------
In 2007 kregen 8 meisjes de naam Marlijn.
De naam stond toen op plaats 1290.
In 2007 kreeg 1 jongen de naam Marlijn.
De naam stond toen op plaats 4019.
--------------------------------------------------------------------------------
In 2008 is de naam aan 10 meisjes gegeven.
Het stond toen op plaats 1085.
In 2009 is de naam aan 10 meisjes gegeven
en stond het op plaats 215.
In 2010 kregen 6 meisjes deze naam
en stond het op plaats 215.
De naam Marlijn is zowel aan jongens als meisjes gegeven.
Lente/Lent is langzaam kloptquote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef trui het volgende:
[..]
toch niet, zie hier
lent = langzaam
en lentille = lens of lins (van linzen)
ik weet dat er een methode is om te bekijken wat er op een bepaalde datum op een website stond, ik kan alleen niet meer vinden welke methode dat was, volgens mij via een bepaalde websitequote:Op maandag 11 juli 2011 13:59 schreef knuffelpoes het volgende:
Wat ik nu zo vreemd vind, Jent heet mijn zoon en volgens de site is dat een nieuwe naam sinds 2009? Maar mijn zoon is geboren in 2007?
Ik heb in 2006 ook al deze site bekeken en toen stonden er heel andere statistieken in, ga daar dus niet teveel op af, er klopt echt niks van. Het is jammer dat ik daar geen screenshot van heb bewaard zodat ik het hier kan laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |