SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
..
Tics van je petten.
Waar het hart vol van is...quote:
Goed plan!quote:
Altijd hequote:
Oeh, lekkerquote:maar eerst poffertjes eten
bij mij is veul koffie zeldzaamquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Altijd he? Je kent me toch?
[..]
Oeh, lekker.
Ik hoop op gratis broodjes van de catering hier. Er is voorlichting, maar van de 100 aanmeldingen zijn er 15 op komen dagen... Dus hopelijk mogen we als ongenode gasten mee-eten![]()
...
I knowquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:55 schreef maen het volgende:
[..]
bij mij is veul koffie zeldzaam
maare gratis broodjes is ook niet verkeerd!
Groot gelijk!quote:
Succes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Succes!
Ik ben net terug van mijn date bij Michelle, nou dat was me een vluggertje... In amper 3 minuten waren we klaar...
verkeerde gedachte heb ik toch al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken best aantrekkelijke tandartsen (vrouwen) en of je komt oor een controle wil niet zeggen dat die ook daadwerkelijk is uitgevoerd..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]
Succes!
Ik ben net terug van mijn date bij Michelle, nou dat was me een vluggertje... In amper 3 minuten waren we klaar...
ik las mijn naam en dacht WTF?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Succes!
je doet het erom he, bewust zo neerzetten dat mensen rare dingen gaan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n stoel biedt natuurlijk perspectieven he...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verkeerde gedachte heb ik toch al.
ik ken best aantrekkelijke tandartsen (vrouwen) en of je komt oor een controle wil niet zeggen dat die ook daadwerkelijk is uitgevoerd..
OHAIquote:
SPOILER: om even in de foute mood te blijvenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee! Dat zou ik nou noooooooooooit doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:21 schreef maen het volgende:
[..]
je doet het erom he, bewust zo neerzetten dat mensen rare dingen gaan denken...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
dat dacht ik al...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee! Dat zou ik nou noooooooooooit doen...
dan krijg je van mij misschien wel een mooi geel briefje mee naar huisquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:27 schreef MPG het volgende:
OHAI![]()
Wie weet mag jij mij ooit ook nog eens controleren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |