SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
..
Tics van je petten.
Waar het hart vol van is...quote:
Goed plan!quote:
Altijd hequote:
Oeh, lekkerquote:maar eerst poffertjes eten
bij mij is veul koffie zeldzaamquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Altijd he? Je kent me toch?
[..]
Oeh, lekker.
Ik hoop op gratis broodjes van de catering hier. Er is voorlichting, maar van de 100 aanmeldingen zijn er 15 op komen dagen... Dus hopelijk mogen we als ongenode gasten mee-eten![]()
...
I knowquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:55 schreef maen het volgende:
[..]
bij mij is veul koffie zeldzaam
maare gratis broodjes is ook niet verkeerd!
Groot gelijk!quote:
Succes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Succes!
Ik ben net terug van mijn date bij Michelle, nou dat was me een vluggertje... In amper 3 minuten waren we klaar...
verkeerde gedachte heb ik toch al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken best aantrekkelijke tandartsen (vrouwen) en of je komt oor een controle wil niet zeggen dat die ook daadwerkelijk is uitgevoerd..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]
Succes!
Ik ben net terug van mijn date bij Michelle, nou dat was me een vluggertje... In amper 3 minuten waren we klaar...
ik las mijn naam en dacht WTF?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Succes!
je doet het erom he, bewust zo neerzetten dat mensen rare dingen gaan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n stoel biedt natuurlijk perspectieven he...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verkeerde gedachte heb ik toch al.
ik ken best aantrekkelijke tandartsen (vrouwen) en of je komt oor een controle wil niet zeggen dat die ook daadwerkelijk is uitgevoerd..
OHAIquote:
SPOILER: om even in de foute mood te blijvenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee! Dat zou ik nou noooooooooooit doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:21 schreef maen het volgende:
[..]
je doet het erom he, bewust zo neerzetten dat mensen rare dingen gaan denken...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
dat dacht ik al...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee! Dat zou ik nou noooooooooooit doen...
dan krijg je van mij misschien wel een mooi geel briefje mee naar huisquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:27 schreef MPG het volgende:
OHAI![]()
Wie weet mag jij mij ooit ook nog eens controleren...
Nou liever nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:01 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dan krijg je van mij misschien wel een mooi geel briefje mee naar huis
Ik wil er wel één van jou!..quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zorgen dan dat je je gedraagt wanneer ik je tegenkom![]()
kies dan een wat minder zware overtreding (bespaart je wat geld) en kom vanaf 23 augustus richting gemertquote:
Ik wil er één voor het verlegen hosselen van een Aspirant agente in functie, wat kost dat?..quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:56 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kies dan een wat minder zware overtreding (bespaart je wat geld) en kom vanaf 23 augustus richting gemert
Ze spraken jou in het Duits aan?..quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
In het outlet in Roermond weten ze ook niet echt meer met klanten om te gaan. Wilde kleren kopen maar in een winkel heb ik bewust niets gekocht omdat ze me daar nogal slecht behandelde.
Dat doen ze sowieso wel in het outlet, dat is niet iets om wakker van te liggen. Veel medewerkers daar zijn ook gewoon Duits.quote:
Hosselen of beledigen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik wil er één voor het verlegen hosselen van een Aspirant agente in functie, wat kost dat?..
Beledigen, ik, nee, never..quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Hosselen of beledigen?
Ik weet niet of ik dat met een geeltje kan afdoen
Je bedoelt dat 'ie meteen een nachtje 'op hotel' magquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Hosselen of beledigen?
Ik weet niet of ik dat met een geeltje kan afdoen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt dat 'ie meteen een nachtje 'op hotel' mag?
Ah, als je niet kunt slapen ga je te vroeg naar bed..quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef sproetjes het volgende:
Hahahaaha gekke mensen!
I can't sleepagain!
En hoezo blauwTJE?for all you know ben ik 1.80
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef sproetjes het volgende:
Hahahaaha gekke mensen!
I can't sleepagain!
En hoezo blauwTJE?for all you know ben ik 1.80
![]()
Ja, dan ga je dus de hele week al te vroeg naar bed, kleintje..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef sproetjes het volgende:
Nee hoor ik ben maar 1.63midget!!
Lig al de hele week veel wakker.. Sucks!
..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:08 schreef sproetjes het volgende:
Nee hoor braaf helemaal alleen in bed
Whehe, ik dacht alquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef sproetjes het volgende:
Nee hoor ik ben maar 1.63midget!!
Lig al de hele week veel wakker.. Sucks!
Jaaaaa ja, fap fap hè, geilert!..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, ik dacht al![]()
Ik had altijd een beeld van jou van lief klein meisje![]()
...
Zie je wel dat mijn beeld kloptquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef sproetjes het volgende:
Ik ben ook een lief klein meisje
Jaa te druk in mn hoofd
Seg... Wat denk je wel niet van mij?quote:
..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Seg... Wat denk je wel niet van mij?
Zie je wel dat mijn beeld klopt!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet doen!..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef sproetjes het volgende:
Nog maar ff een half uurtje jersey shore kijken en dan weer proberen te slapen
Klinkt iig als iets om je hoofd even bij leeg te kunnen gooien danquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef sproetjes het volgende:
Hahaha ik vind dat zo awesome! Lekker hersenloos rellen
Sorry dat we het levend houden, hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef maen het volgende:
dat jullie het topic volspammen als ik even naar generale repetitie ben
in wageningen is inderdaad niet zoveel te doen nuallemaal tentamenstress!
steeds als ik er niet benquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Sorry dat we het levend houden, hoor![]()
Hoe ging de repetitie?
Hmmm... Daar heb je een punt(je).quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:37 schreef maen het volgende:
[..]
steeds als ik er niet ben![]()
repetitie was goed!goed gespeeld, ging echt lekker! alleen beetje vals, maar dat is te verhelpen
dus morgen mooi concertje neerzetten
en mooie programmaboekjes, zullen zeker ook bijdragen
Welk instrument bespeel jij?..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:37 schreef maen het volgende:
[..]
repetitie was goed!goed gespeeld, ging echt lekker! alleen beetje vals, maar dat is te verhelpen
dus morgen mooi concertje neerzetten
en mooie programmaboekjes, zullen zeker ook bijdragen
Ha! Dat staat in het programmaboekjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha! Dat staat in het programmaboekje.
Die heb ik nog niet in de brievenbus zien liggen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha! Dat staat in het programmaboekje.
klopt! maar dat wist je toch al wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Tuba is het eerst wat in mij opkomt, maar ik kan het mis hebben, ik ben dan ook niet helderziend..quote:
whaha je hebt t mis!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:46 schreef Tism het volgende:
[..]
De Tuba is het eerst wat in mij opkomt, maar ik kan het mis hebben, ik ben dan ook niet helderziend..
geen beeld?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:51 schreef Tism het volgende:
Nee, heb helaas geen beeld van jou, maar die tuba is natuurlijk onzin, ik doe nog een poging..wat te denken van een...Clarinet?..
Jazeker!quote:
Nee, geen tip gekregen, maar ik weet dat vrouwen meestal voor een blaasinstrument kiezen, dan is het een stuk makkelijker gokken, vandaar dat ik al in de categorie blaasinstrumenten zat te pogen..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:54 schreef maen het volgende:
[..]
geen beeld?da's raar
maare, heb je tip gekregen of is dit wel een wilde gok? want da's wel t juiste antwoord
haha wow, en dan uit alle blaasinstrumenten toch de goede kiezenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:59 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, geen tip gekregen, maar ik weet dat vrouwen meestal voor een blaasinstrument kiezen, dan is het een stuk makkelijker gokken, vandaar dat ik al in de categorie blaasinstrumenten zat te pogen..
Hij pakt natuurlijk eerst de meest voorkomendequote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:04 schreef maen het volgende:
[..]
haha wow, en dan uit alle blaasinstrumenten toch de goede kiezen
goed puntquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij pakt natuurlijk eerst de meest voorkomende. Ik bedoel, als eerste gok zal hij niet met iets als een cornet aan komen zetten
.
Het schijnt zo te zijn dat de Clarinette een van de meest gekozen blaasinstrumenten is uit alle overige soorten, dus dat is meestal een inkoppetje..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:04 schreef maen het volgende:
[..]
haha wow, en dan uit alle blaasinstrumenten toch de goede kiezen
Wilde gok: een basbalalaika?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat de Clarinette een van de meest gekozen blaasinstrumenten is uit alle overige soorten, dus dat is meestal een inkoppetje..![]()
Nu jij, welk instrument bespeel ik?..
klarinetten zijn ook heel erg belangrijk!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat de Clarinette een van de meest gekozen blaasinstrumenten is uit alle overige soorten, dus dat is meestal een inkoppetje..![]()
Nu jij, welk instrument bespeel ik?..
Kun je je instrument nog zelf meenemen, of heb je een verhuisbedrijf nodigquote:
Heel makkelijk mee te nemen..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je je instrument nog zelf meenemen, of heb je een verhuisbedrijf nodig?
EN jij zit bij het LSO of wat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, man!..Dat zijn allemaal famfare instrumenten..
Omdat ik een lichte aversie jegens de famfare bespeurquote:
en terecht!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik een lichte aversie jegens de famfare bespeur.
Klopt!..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik een lichte aversie jegens de famfare bespeur.
oh! die ken ik dan weer welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:30 schreef Tism het volgende:
Ik bespeel de Cajón in een blues/rock bandje met Zuid-Amerikaanse invloeden..
Da's een topic van BoWa..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:29 schreef MPG het volgende:
Gewoon omdat het kan:
Famfare die de buurt terroriseert
Was dat niet die DJ?quote:
Ja, was een lastige..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:32 schreef maen het volgende:
[..]
oh! die ken ik dan weer welnice! maar had ik nooit geraden
Ja, wat is het antwoord op life, the universe and everything?quote:
vroeg t niet aan jouquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, wat is het antwoord op life, the universe and everything?
Geen idee, ik vraag het nu, dat zie je toch ;P .quote:
Dacht dat daar een ban op stond, mja..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag het nu, dat zie je toch ;P .
geen idee, dat hoorde zo op de basisschool... kan ook klein beetje piano hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:38 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, waarom heb jij voor een blaasinstrument gekozen?..
Ow, geen ideequote:
Like, wtf?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:40 schreef maen het volgende:
[..]
geen idee, dat hoorde zo op de basisschool... kan ook klein beetje piano hoor
Ik ook piano, kreeg op mijn 8ste een keyboard, op voorwaarde dat ik op les ging, heeft niet lang geduurd, kei-elektrisch dat ding, heb 'em vlak daarna opgeblazen..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:40 schreef maen het volgende:
[..]
geen idee, dat hoorde zo op de basisschool... kan ook klein beetje piano hoor
stad of dorpquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Like, wtf?
Ik heb heel de basisschool geen instrument van dichtbij gezien hoor![]()
... Ja, een blokfluit ofzo
.
Ohwww! Waat leuk!..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:58 schreef maen het volgende:
[..]
stad of dorp
nee nouja mn vader drumt, en vond het leuk als zn dochters ook de muziek in gingen. is maar bij eentje gelukt, ik zei de gekmaar waren veel klasgenoten die op blokfluitles gingen toen, wilde ik ook! en dan was je raar als je gitaar of viool ofzo ging doen
dus met de helft van de vriendinnetje op klarinetles
na 3 jaar was iedereen afgevallen behalve ik
maar na 12 jaar doe ik het nog steeds met plezier, so who cares!
Aaaaaaaah op die fiets.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:58 schreef maen het volgende:
[..]
stad of dorp
nee nouja mn vader drumt, en vond het leuk als zn dochters ook de muziek in gingen. is maar bij eentje gelukt, ik zei de gekmaar waren veel klasgenoten die op blokfluitles gingen toen, wilde ik ook! en dan was je raar als je gitaar of viool ofzo ging doen
dus met de helft van de vriendinnetje op klarinetles
na 3 jaar was iedereen afgevallen behalve ik
maar na 12 jaar doe ik het nog steeds met plezier, so who cares!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaaaaaah op die fiets.
Tof hoor, dat je nog steeds speelt.
Gaat vast goedkomen morgen!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:09 schreef maen het volgende:
[..]
![]()
en dus morgen concert, ik ben heel benieuwd
en nu: slapen!g'night!
Dat komt er nog eens bij. Chrome...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:49 schreef Tism het volgende:
Ja wtf...heb gisteren Google Chrome geinstalleerd, dacht dat het aan die browser lag..
Op advies van Danny, die is er lyrisch over, dan moet het toch goed zijn? Of wat?..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt er nog eens bij. Chrome...
Als je wilt dat Google echt alles van je weet. Je kunt beter safari gebruiken, die gebruikt dezelfde engine, alleen dan zonder het doorsturen naar Google op welke websites dat je bent geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Op advies van Danny, die is er lyrisch over, dan moet het toch goed zijn? Of wat?..
ah, da's n tip!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je wilt dat Google echt alles van je weet. Je kunt beter safari gebruiken, die gebruikt dezelfde engine, alleen dan zonder het doorsturen naar Google op welke websites dat je bent geweest.
Safari 5.0.5 combineren met Windows7, werkt dat?..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt beter safari gebruiken, die gebruikt dezelfde engine, alleen dan zonder het doorsturen naar Google op welke websites dat je bent geweest.
Geen problemen mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Safari 5.0.5 combineren met Windows7, werkt dat?..
Bij mij wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef maen het volgende:
[..]
ah, da's n tip!firefox gaf problemen bij mij, chrome (nog) niet maar vond inderdaad wel vervelend dat die alles lijkt te weten. safari werkt ook goed?
Comic Sans MS Dayquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is er opeens met het lettertype van fok?
Vandaag is Comic Sans Dagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Kevquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog maar 2 uur en 4 minuten. Dan is het voorbij.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:53 schreef sproetjes het volgende:
hmmmmm lekker in de pyjama op de bankofja pyjama
shirt en short van t manspersoon
en dudedie comic sans op fok!
Mijn voorstellingsvermogen draait overuren hier..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:53 schreef sproetjes het volgende:
hmmmmm lekker in de pyjama op de bankofja pyjama
shirt en short van t manspersoon
en dudedie comic sans op fok!
ja ik dacht dat manspersoon het raar zou vinden toen ik vroeg naar een shirt van hem om in te slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:05 schreef Tism het volgende:
[..]
Mijn voorstellingsvermogen draait overuren hier..
Mwha, zo vreemd is dat toch niet?..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:10 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja ik dacht dat manspersoon het raar zou vinden toen ik vroeg naar een shirt van hem om in te slapenmaar meneer vond het sexy, mocht zijn short ook meteen houden
en "hij had nog wel een stapeltje shirts hoor" als ik dat wilde
Feli!!!!quote:
oh noesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hello ! Ik ben nog altijd ziek he
Ja, ben al druk bezig met het voorbereiden van de BBQ die straks op de planning staat..quote:
Hier verdwijnen de wolkjes al, en breekt het zonnetje door, precies zoals gepland..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:58 schreef Frishe het volgende:
Hoop dat het weer een beetje meezit.... Heb er ook één vanavond...
Dankjewel..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:00 schreef friekin_ het volgende:
Gefeliciteerd Tism!
Ik heb vanavond ook een parteh. Zal er hard aan toe gaan. Die feestjes zijn berucht om kasten in de fik steken en verkeersborden omver duwen.
klinkt goed!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:48 schreef Tism het volgende:
[..]
Hier verdwijnen de wolkjes al, en breekt het zonnetje door, precies zoals gepland..
Voor 100 euro vleesch gehaald..Bier/fris/salades staan ook al koel..
Heerlijk!..
Boh cafe boem ben ik allang niet meer geweest ! Zit er verlopig alleen niet echt in.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:03 schreef sproetjes het volgende:
vanavond in bloem vieren dat een vriendinnetje terug is na heeeeeel lang op curacao te hebben gezeten!
Ik ben er maar 1x geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Boh cafe boem ben ik allang niet meer geweest ! Zit er verlopig alleen niet echt in.
hihi mijn facebook status gezienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:18 schreef sproetjes het volgende:
ik ben ook al heel lang niet meer in bloem geweest
wat heb je eigenlijk kev?![]()
ja maken we wel een keer 2de keer van. Als we die regenboog trui zien dan wil ik hem hebbenquote:
Owja, das vandaag ook nog he?quote:
fietstocht overleefd?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, das vandaag ook nog he?
Eerst maar eens van die kater afkomen....
Sodeju, dat was een best feesje gisteren...
Het fietsen wel, dat bleek helemaal niet zo ver te zijn, was vlak voorbij de sluizen in Baarlo, waar we moesten zijnquote:
haha daar heb ik inderdaad vorige week mensen in de wei zien staanquote:Op zondag 3 juli 2011 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Het fietsen wel, dat bleek helemaal niet zo ver te zijn, was vlak voorbij de sluizen in Baarlo, waar we moesten zijn...
Ook het boerengolfging prima
. Hup, in de wei, tussen de koeien, geniaal
...
En daarna feestavond met BBQ en veel bier...
Whehe, dat zal best jaquote:Op zondag 3 juli 2011 13:40 schreef maen het volgende:
[..]
haha daar heb ik inderdaad vorige week mensen in de wei zien staanklinkt als een goede avond
mogguh.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:20 schreef maen het volgende:
goeiemorge!
Is het al bijna woensdag? Ik heb echt geen zin meer om te leren
nee! dan heb ik sowieso te weinig tijd om te leren...quote:Op maandag 4 juli 2011 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh.
kunnen we deze dag even overslaan?
Graagquote:Op maandag 4 juli 2011 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh.
kunnen we deze dag even overslaan?
oeh, dat zou ik ook wel willen weten...quote:Op maandag 4 juli 2011 11:06 schreef Mederiacvm het volgende:
Heeft iemand de volgorde van uitvallers bij het OLS gisteren bijgehouden? Ik weet dat St. Mon & St. Gon 1 Maasmechelen als eerste miste, heeft iemand de rest bijgehouden?
ook teveel gezopen gister?quote:
ik kan wel een oordeel geven, maar of het zinnig is..quote:Op maandag 4 juli 2011 13:06 schreef .ZilveR. het volgende:
Nog mensen hier die een zinnig oordeel kunnen geven over Heerlerbaan (Douve Weie)?
Geef maar gewoon een oordeelquote:Op maandag 4 juli 2011 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook teveel gezopen gister?
[..]
ik kan wel een oordeel geven, maar of het zinnig is..
waarom?
Nee, gister maar een pilsje gehad. (en verder ook geen andere drank...)quote:
Ligt aan de straat maar zou er niet willen wonen. Kun je beter een andere wijk nemen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:06 schreef .ZilveR. het volgende:
Nog mensen hier die een zinnig oordeel kunnen geven over Heerlerbaan (Douve Weie)?
ik ken jou niet, dus ik weet ook niet of jij bij de buurt pastquote:Op maandag 4 juli 2011 13:18 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Geef maar gewoon een oordeel
Beslis ik wel of ik het zinnig vind
Ja, keigoei natuurlijk..quote:Op maandag 4 juli 2011 01:11 schreef maen het volgende:
gelukkig ben jij er weer om leven terug te krijgen hier
hoe was je bbq?
oke, that sucks.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:49 schreef sproetjes het volgende:
en dan maakt je vriend het uit vlak voor 3 belangrijke examens en een operatie en een geplande vakantie (die gelukkig nog niet def geboekt was)perfect timing weer dit
Omdat mijn vriend en ik heel mss gaan verhuizenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken jou niet, dus ik weet ook niet of jij bij de buurt past
waarom wil je het weten eigenlijk?
zijn ze goed in he, timing...quote:Op maandag 4 juli 2011 18:49 schreef sproetjes het volgende:
en dan maakt je vriend het uit vlak voor 3 belangrijke examens en een operatie en een geplande vakantie (die gelukkig nog niet def geboekt was)perfect timing weer dit
Das wel minder zegquote:Op maandag 4 juli 2011 18:49 schreef sproetjes het volgende:
Ja wat beter, werken ging wel en voel me nu goeeeed. Nu lekker slapenquote:
Jou meppenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef sproetjes het volgende:
Thnx mensen![]()
En nu wil slapen goddomme! Wie komt me k.o. meppen?
Oh! Klinkt verleidelijk, helaas ben ik momenteel niet in de gelegenheid om helemaal naar Echt af te reizen, ander keertje misschien!?..quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef sproetjes het volgende:
Thnx mensen![]()
En nu wil slapen goddomme! Wie komt me k.o. meppen?
Ach, die examens zijn een eitje! Alle 3quote:Op maandag 4 juli 2011 18:49 schreef sproetjes het volgende:
hoe voelt dat nou?quote:
quote:
wat is morgen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:51 schreef maen het volgende:
oef, dit is toch niet mijn dag. Zwaar misselijk in de trein is niet echt prettigzenuwen voor morgen?
edit: gelukkig hoef ik niet to 3uur te werken, maar mag ik om half 12 al stoppen.
Er bestaat niet zoiets als een goede timing. Laatste loodjes @ werk hier. Vandaag hopelijk vroeg klaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:49 schreef sproetjes het volgende:
dat dus..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar heb ik niets aan tijdens het werk...
wij werken duidelijk niet bij hetzelfde bedrijfquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Rekenen? Code kloppen zul je bedoelen.
Wij hebben hier ook wel mensen rondlopen die moeten rekenen. Dus het zou best gewoon eens kunnen hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij werken duidelijk niet bij hetzelfde bedrijf
wij hebben hier geen programmeurs rondlopen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook wel mensen rondlopen die moeten rekenen. Dus het zou best gewoon eens kunnen hoor.
Dan is het inderdaad wel onmogelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij hebben hier geen programmeurs rondlopen.
voornamelijk lassers
spaatje rood op kantoorquote:
Schande! Welke zender?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:20 schreef sproetjes het volgende:
nondeju gooit ziggo mijn favo zender uit het pakket![]()
discovery travel and livingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:20 schreef sproetjes het volgende:
Schotelatenne op het dak monteren, laat ze maar lekker gaar koken in hun eigen vet die vuile hufters, sinds Ziggo de BBC2 en nog wat Duitse zenders uit het analoge hebben geflikkert zie ik steeds meer van die dingen op de daken verschijnen..en terecht..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:20 schreef sproetjes het volgende:
quote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:49 schreef maen het volgende:
willen jullie allemaal morgen van 9-12 voor mij duimen? Dankuzeer!gaat vast helpen mijn tentamen te halen
Tegen die tijd ben ik toch alweer wakker, dus gaan we regelenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:49 schreef maen het volgende:
willen jullie allemaal morgen van 9-12 voor mij duimen? Dankuzeer!gaat vast helpen mijn tentamen te halen
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:49 schreef maen het volgende:
Succes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 06:51 schreef sproetjes het volgende:
Kan er dan morgen tussen 8.30 en 12.30 voor mij geduimd worden?
Eerst theorie examen en daarna spray gewenning![]()
spray gewenning? wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 06:51 schreef sproetjes het volgende:
Da's lachen, beetje spelen met peppersprayquote:Op woensdag 6 juli 2011 06:51 schreef sproetjes het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 06:51 schreef sproetjes het volgende:
Komt ook goed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Willen jullie om 15:00 voor mij duimen? Heb contract onderhandelingen
Ja hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Willen jullie om 15:00 voor mij duimen? Heb contract onderhandelingen
Je moet ze ook zelf beter zoekenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:01 schreef Tism het volgende:
Er is een groot gebrek aan gewillige dames in de vrije natuur, ben je lekker door de natuur aan touren via enkele fietsroutes op de Solex, kom je er geen enne tegen!..
Of hij moet met zijn ogen kijken en niet met zijn, ehm. ....quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:39 schreef maen het volgende:
ze verstoppen zich!je moet ietsje verder kijken
dat scheelt vast ook al een heleboelquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Of hij moet met zijn ogen kijken en niet met zijn, ehm. ....
Ja, langs de weg zou wel prettig zijn, mijn Solex doet het niet zo goed in de bosjes..quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet ze ook zelf beter zoeken...
Dacht jij dat ze langs de kant van de weg staan, je op te wachten?
De loeders..quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:39 schreef maen het volgende:
ze verstoppen zich!je moet ietsje verder kijken
Whahaha!..quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:26 schreef maen het volgende:
ik kom morgen weer naar Limburg!
(en voordat dat weer verkeerd opgevat wordt: ik blijf binnen!)
whaha nee morgen zit ik in de treinquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:30 schreef Tism het volgende:
[..]
Whahaha!..Wat saai..
Dus jou kom ik nergens tegen langs een fietsroute morgen!?..
Hoe laatquote:
Volgens mij word er wel gefilmd ja!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Da's lachen, beetje spelen met pepperspray
Hebben jullie iemand die het zaakje filmt? Leuk materiaal is dat om later terug te zien.
Volgens mij ga ik je niet tegenkomen danquote:
hmm jammer. Maar heb ook haast dan dus zoveel zou je er niet aan hebbenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik je niet tegenkomen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |