Meer een zelf cursusje. Het besef kwam een paar weken geleden na maanden en het was zo'n opluchting:)quote:
Tevens dit gequote voor de waarheidquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:53 schreef MangoLassi het volgende:
Als je naar het park gaat, ga je toch ook niet naast de enige hondendrol in het gras zitten?
Dat klopt ook wel, ben nogal een heethoofd. Maar ik werk wel aan mijzelf.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:58 schreef OverRated het volgendeDat klopt o:
Volgens mij is TS een beetje lichtgeraakt en raakt TS daarom snel bij problemen betrokken.
[..]
Tevens dit gequote voor de waarheid
Haha nee, naar Courage Wolf.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:59 schreef Creeg het volgende:
TS heeft naar een romantische komedie gekeken.
Dan lees je verkeerd. Conflict krijg je toch wel, hoe hard je het ook probeert te vermijden. Het is de kunst diegene te zien als slachtoffer en geen woede te herbergen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:10 schreef Lort het volgende:
Als ik de OP lees, komt het op mij over dat je gewoon besloten heb conflict te vermijden. Dat heeft niks te maken met vergiffenis.
Volgens mij geniet jij van leedvermaakquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:12 schreef tuintegel het volgende:
ik ga op even nog een keer lezen , want ik ben ook echt een heethoofd . Ben dat driftige gedoe wel spuugzat van mijzelf en het leek logisch wat er stond
ook , maar alhoewel ik nog steeds moet lachen om de op , ben ik het er wel mee eens dat een heethoofd zijn gewoon niet opschiet.quote:
Maar zou je Hitler ook vergeven? Hij is ook soort van slachtoffer he.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:11 schreef MangoLassi het volgende:
[..]
Dan lees je verkeerd. Conflict krijg je toch wel, hoe hard je het ook probeert te vermijden. Het is de kunst diegene te zien als slachtoffer en geen woede te herbergen.
En waarom ben jij een heethoofd dan? Om welke kleine dingetjes kan jij uit elkaar knallen van woede?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:15 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ook , maar alhoewel ik nog steeds moet lachen om de op , ben ik het er wel mee eens dat een heethoofd zijn gewoon niet opschiet.
Het is irritant en vervelend op den duur , zelfs als je het zelf bent en er dus het minst last van zou moeten hebben (het ligt tenslotte altijd aan een ander toch ? ):P .
Ja. Hitler was ziek in zijn hoofd. Bovendien heeft hij het niet zelf gedaan. Hij is ook gestraft voor zijn daden (hij pleegde zelfmoord) en de andere nazi's zijn opgehangen. Vergeven is niet iedereen's gedrag goedkeuren. Vergeven is het voor jezelf laten gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:20 schreef Lort het volgende:
[..]
Maar zou je Hitler ook vergeven? Hij is ook soort van slachtoffer he.
Iedereen is eigenlijk slachtoffer van zijn of haar beperkte biologische opbouw in combinatie met beperkte opvoeding/ontwikkeling/begeleiding.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:11 schreef MangoLassi het volgende:
[..]
Het is de kunst diegene te zien als slachtoffer en geen woede te herbergen.
serieus? ik kan doordraaien als er rommel ligt thuis , als ik niet binnen vijf minuten voor elkaar krijg wat ik wil , als iemand voor mij zo langzaam de bocht omgaat dat het lijkt alsof ie ernaast loopt enzovoort.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:20 schreef HSG het volgende:
[..]
En waarom ben jij een heethoofd dan? Om welke kleine dingetjes kan jij uit elkaar knallen van woede?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |