Ik werd laatst gewoon naar mijn ID gevraagd toen ik wodka ging kopenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nou als compliment op moet vatten, of als belediging...
Ik dacht dat te lezen ergens ooit. Dus heeft niks met je uiterlijk te maken ofzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nou als compliment op moet vatten, of als belediging...
Dat gebeurt mij eigenlijk nooit. Wat ik ook haal aan verslavende/geestverruimende middelen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik werd laatst gewoon naar mijn ID gevraagd toen ik wodka ging kopen
Lol, ik kan mij af en toe gedragen als 17.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat te lezen ergens ooit. Dus heeft niks met je uiterlijk te maken ofzo.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef Monopoly het volgende:
mja, ezechielk is wel een lkkr ding howr. ik sou hem so willen pakken ^^ ntb jewait aaaiiii aaiiii
Was voor mij ook de eerste keerquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij eigenlijk nooit. Wat ik ook haal aan verslavende/geestverruimende middelen.
heb een bekrompen geest en als control freak wil ik dat ook zo houdenquote:
En wat heeft dat te maken met het feit dat ik voor eerst een ID moest laten zien toen ik drank kocht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:27 schreef clevy het volgende:
[..]
heb een bekrompen geest en als control freak wil ik dat ook zo houden
euhh.. geen idee.. was meer een sneer naar geestverruimende middelen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met het feit dat ik voor eerst een ID moest laten zien toen ik drank kocht.
Nee gewoon normaal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:31 schreef clevy het volgende:
[..]
euhh.. geen idee.. was meer een sneer naar geestverruimende middelen.
zag je er die dag uit als een hippie?
dan heb je wel een regeltjes-geile verkoper getroffenquote:
ff wat oude tijden herleven de 9e?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mijn drugstijden ver achter mij gelaten. Die tijd is voorbij!
Nee want de andere klanten vroeg hij niksquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:33 schreef clevy het volgende:
[..]
dan heb je wel een regeltjes-geile verkoper getroffen
Misschien dat als ik heel erg lam ben er misschien een beetje wit in gaat, maar HEEL misschienquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ff wat oude tijden herleven de 9e?
positieve discriminatie? de oude man pesten door z'n id te vragen..quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee want de andere klanten vroeg hij niks
Dus ik kan het beter thuis laten de 9e?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien dat als ik heel erg lam ben er misschien een beetje wit in gaat, maar HEEL misschien
Als je heel erg lam bent, gaat dat wit er wel inquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien dat als ik heel erg lam ben er misschien een beetje wit in gaat, maar HEEL misschien
Ik weet het nog nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus ik kan het beter thuis laten de 9e?
Dacht dat dat bij jou standaard wasquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
Ik denk niet dat ik heeeeeel erg lam word
Nee, meestal ben ik lekker aangeschoten. Weinig avonden dat ik laveloos lam ben.quote:
Dat is toch een package deal?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
Ik denk niet dat ik heeeeeel erg lam word
Laveloos ben ik eigenlijk ook nooitquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, meestal ben ik lekker aangeschoten. Weinig avonden dat ik laveloos lam ben.
Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd tussen aangeschoten en dronken in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |