Zat ze tegen jouw auto aanquote:
Ik denk het niet. Vorige keer ging ze me uitlachen omdat ik naar een fok meet gingquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Snuf, neem je je zusje ook mee de 9e?
Nee maar ik was wel in Enschede.quote:
Dus je gaat even op de koffie bij Samzz?quote:
He verdomme!quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:44 schreef Royco1 het volgende:
Blowjob achter stuur kost Belg 550 euro
Je mag ook niks meer tegenwoordig
Gewoon doen. En ook een account aan laten makenquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Vorige keer ging ze me uitlachen omdat ik naar een fok meet ging
Ze wilde een Fok account aanmakenMaar ik heb gezegd dat ze dat maar niet moest doen
Wat een bullshit eigenlijk, die vrouw pijpt hem toch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
He verdomme!
Ho wacht het kost hem geld en de vrouw niet.
/care dan
Je weet het leuk te brengen hequote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een bullshit eigenlijk, die vrouw pijpt hem toch.
Hij wil haar wel wegduwen maar dat kan niet want je mag niet handsfree rijden.
Hij heeft geen keuze, als een vrouw onze broek losmaakt en hem in de mond neemt zijn we machteloos
Jij bent sowieso wel een man die snel een slachtofferrol induiktquote:
Ik ben dan ook vaak het slachtofferquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent sowieso wel een man die snel een slachtofferrol induikt
Moment, zal even kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Kan jij dit ook?
http://www.nu.nl/wetensch(...)ruchtigste-dier.html
Stomme moedersquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
Aangezien ik niet kom wil ik er wel zeker van zijn dat er leuke kiekjes worden gemaakt.
Trouwens dat goede gesprek met moeders leverde niet veel op. Nou ja ik mag gaan maar dan moet ik een vriend meeslepen die ze kent.
Neem een vriend mee dan, die jagen we wel weg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
Aangezien ik niet kom wil ik er wel zeker van zijn dat er leuke kiekjes worden gemaakt.
Trouwens dat goede gesprek met moeders leverde niet veel op. Nou ja ik mag gaan maar dan moet ik een vriend meeslepen die ze kent.
Zo eng ben jij toch niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem een vriend mee dan, die jagen we wel weg.
Mijn mama is niet stom.quote:
Is het trouwens toegestaan vreemde mensen mee te nemen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem een vriend mee dan, die jagen we wel weg.
Dat is toch stomquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn mama is niet stom.![]()
Alleen te bezorgd.
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |