Kan het me niet voorstellen maar okquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rotzakken zijn het, liep gister op blote voeten en die vinden ze erg lekker.
Jij wil niet in mijn voeten bijten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen maar ok![]()
Ik ga straks Joebel ophalen
quote:
Even wat anders.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi zo, is niet echt een prettig gevoel
Jawel, maar daar kan ik wel eerder wegquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even wat anders.
Jij hoeft de 9de niet in de winkel te staan?
Leukquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, maar daar kan ik wel eerder weg
Dat is niet zo mooi.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
Weet je, in de zon is het best lekker. En fietsen en fokken gaat niet samen, ik reed net tegen een stilstaande auto op
Gaat het wel dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
Weet je, in de zon is het best lekker. En fietsen en fokken gaat niet samen, ik reed net tegen een stilstaande auto op
Ik fietste niet hard en keek net op tijd op om alleen met m'n band de bumper te rakenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi.
Valt de schade mee, en heb je zelf niks?
Valt gelukkig mee dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik fietste niet hard en keek net op tijd op om alleen met m'n band de bumper te raken
Jij gaat zondag in de kroeg roepen dat je klanten best meevallenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat denk ik een leuk feestje worden ja.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat zondag in de kroeg roepen dat je klanten best meevallen
Dat een bbq met autisten en drank je gaan doen verlangen naar de rust van de old sailor klantenquote:
Nee hoor, ik ben zelf toch ook niet nuchter.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat een bbq met autisten en drank je gaan doen verlangen naar de rust van de old sailor klanten
Nog wel jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben zelf toch ook niet nuchter.
En vind jullie allemaal lief
Hahaha was jij datquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik fietste niet hard en keek net op tijd op om alleen met m'n band de bumper te raken
Snuf, neem je je zusje ook mee de 9e?quote:
Kan je dat wel op allemaal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |