Jij lijkt mij zo'n prettige collegaquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:22 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, even Slipknot opzet om mijn laatste collega's weg te jagen
quote:
quote:
Hij heeft het tegen Smegmaquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dat is een wel heel grove belediging voor Ez
oepsie my badquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo gaat dat liedje hé.quote:
Ik versta er echt niks vanquote:
Heb je je ouders al mentaal voorbereid op mono?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
Nu zit ik in mijn hoofd met "HASJ, COKE EN PILLUH"
Mijn ouders zaten zo van, whut?
Ja ik ook nu. Goede tekst ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
Nu zit ik in mijn hoofd met "HASJ, COKE EN PILLUH"
Mijn ouders zaten zo van, whut?
wie is 'ie' ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je je ouders al mentaal voorbereid op mono?![]()
Ik vind wel dat ie in zn blote kont op de salontafel moet gaan staan hoor
Nah, hasj is voor negers.quote:
Ik kan niets zeggen dat ze daarop voorbereid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je je ouders al mentaal voorbereid op mono?![]()
Ik vind wel dat ie in zn blote kont op de salontafel moet gaan staan hoor
volledig verzwijgen dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan niets zeggen dat ze daarop voorbereid.
True!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan niets zeggen dat ze daarop voorbereid.
Het gaat om de song man, voel die vibe.quote:
Twente, vibe?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het gaat om de song man, voel die vibe.
En ja als je daar staat tussen die stuiterende gasten met giga-pupillen : priceless.
Ik ben uitgenodigd om naar het afscheid te gaan door een kakkerlakquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Twente, vibe?
Tussen de stuiterende gasten staan is inderdaad wel machtig mooi![]()
Misschien tussen dat soort figuren naar het afscheid van Edje kijken binnenkort.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Twente, vibe?
Tussen de stuiterende gasten staan is inderdaad wel machtig mooi![]()
Misschien tussen dat soort figuren naar het afscheid van Edje kijken binnenkort.
Lief hequote:Op donderdag 30 juni 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd om naar het afscheid te gaan door een kakkerlak
Dat wel!quote:
Ja ik vind het ook beangstigend.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel!
Maar het idee om met een kakkerlak naar het afscheid van van der sar te gaan is eng
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |