waarom moet hier per se een slot opquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef SomePerson het volgende:
Waarom is het slotje er vanaf gehaald?
voetbal, zit er ook op bij een vereniging. maar echt per se laatste nieuws etc volgen vind ik minderquote:
Daar mag ik niet meer komenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Smeer hem ook even een account op Somda aan.
Ja wtf, wanneer heffen ze die bans eens op. Kan er alleen nog op via een proxyquote:
Ik heb mijn excuses aangeboden toch manquote:
ik heb ook wel vrienden waarmee ik elke week rond hang maar ja dat is ook weer saaiquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:07 schreef Bredemug het volgende:
Er is zoveel leuks te doen, maar blijkbaar heb je te weinig motivatie om de deur uit te gaan. Ik vind dat altijd zo kansloos, ''Het leven is gewoon saai'' .
NEE, het leven is NIET saai, JIJ maakt het saai voor jezelf.
Nee ik ga daar niet meer heenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:07 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja wtf, wanneer heffen ze die bans eens op. Kan er alleen nog op via een proxy.
Het is al goed, hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb mijn excuses aangeboden toch man
Misschien iets voor jou, trein koppen. Ik zal nooit zoiets doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:31 schreef turbulence81 het volgende:
Ga keertje mee met socios spotten. Mocht je dat niks vinden dan kop je maar zo'n snelle gele jongen en zijn wij iig verlost van je gejammer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |