Dommerik!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik ben die film vergeten op een usbstick te zetten. En nu ben ik al onderweg naar eindhoven.
Sukkel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik ben die film vergeten op een usbstick te zetten. En nu ben ik al onderweg naar eindhoven.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi, ik ga me zo nog echt slecht voelen.
Wie noem jij popje ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:55 schreef Steve het volgende:
Ik typte net popje in een sms, maakte mijn mobiel er poepje van..
Uuuuh... als je nou ff vanavond ,.... nmee wacht, doe ik wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet naar wie je die sms stuurdequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:55 schreef Steve het volgende:
Ik typte net popje in een sms, maakte mijn mobiel er poepje van..
Wacht.....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef Steve het volgende:
Erik is mijn scheetje. Angel is mijn popje. TV mijn kokosnootje.
EEN TANK!!!!squote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:50 schreef creno het volgende:
Als jullie een auto zouden kopen voor hooguit 3000 euro, wat voor auto zou je dan kiezen ?
quote:
Ik zie jou al cross countrien in een Tank... zo hoep hoep over zandvlaktes en heuvels en zo met die grote loopquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik rij altijd cross country, da's gratis.
ik weet wel wat jij in je bil hebtquote:
Is het paars en van rubber?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:06 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
ik weet wel wat jij in je bil hebt
ertussen eerder
Yayquote:
Ken ikquote:
Hoe wil je hier op dansen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ken ik. Is dat niet ooit bij een SYTYCD-dans/auditie geweest? Dacht het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |