quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Hij sms't net dat ie de briefjes die ik geschreven had en achtergelaten had in z'n huis meegenomen heeft naar Werchter![]()
Jezus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gatverdamme Ang3l.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Smerig he?quote:
Ik vind het tot nu toe niet jaloersmakend, wel engmakendquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Angel is eng verliefd hoor.. ik ben jaloers
Jammer. Maar dan kijken we wel wat andersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smerig he?
Zeg, ik heb Tomboy nog niet kunnen vinden voor zondag
Ach ook in jou schuilt een puberquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe niet jaloersmakend, wel engmakend
Ik herken dit niet zo heel erg van mezelf
Dit dus. Alleen het topic niet volmaken vandaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang ik niet refresh blijft het hier ook normaal. Thank god for autoupdates.
Wat is ermee dan :S? Ik vind ut wel grappig ^^ xD.quote:
Breezerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is ermee dan :S? Ik vind ut wel grappig ^^ xD.
Jij bent hier de Breezerslet.quote:
Hot en no brains?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:09 schreef TheVulture het volgende:
De doelgroep van Tomasso msn't meestal in comic sans
16 en donshaarquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:09 schreef TheVulture het volgende:
De doelgroep van Tomasso msn't meestal in comic sans
quote:Hij = top. Houden die gast. Hij is goed en leuk voor/bij jou! En verliefd op jou. Niet op het homo zijn, maar op jou!!
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
SMS van mijn aller- aller- aller- kentmedoorendoor beste vriendin (Eefje), die nu op Rock Werchter is... net als Hetero, en die daar samen hebben afgesproken gisteravond:
[..]
Niet dat ik bevestiging of goedkeuring nodig heb.... maar komende van haar betekent dat toch wel erg veel
Die 2 zijn gister samen gaan feesten daarquote:
Het is verdeurie net Will & Grace!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
SMS van mijn aller- aller- aller- kentmedoorendoor beste vriendin (Eefje), die nu op Rock Werchter is... net als Hetero, en die daar samen hebben afgesproken gisteravond:
[..]
Niet dat ik bevestiging of goedkeuring nodig heb.... maar komende van haar betekent dat toch wel erg veel
"Dat is de beste vriendin van mijn vriend"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 2 zijn gister samen gaan feesten daarHebben elkaar ook net 1x gezien bij de premiere van Moulin Rouge.
Moest ie natuurlijk wel ff aan z'n vrienden uitleggen waar ie in godsnaam dat lekkerw wijf van kendeGeen idee wat ie daarvan gemaakt heeft
We zijn ook wel echt een beetje zo jaquote:
Oeh!!!!!!!!!!!!quote:
Ja en daardoor vindt Tomasso hem dus ook niet boeiend meer.quote:
die wil alleen maar jonnge grapjes ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja en daardoor vindt Tomasso hem dus ook niet boeiend meer.
Ik vond die andere net leuker. Voor de ninja-edit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |