Donequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:52 schreef Ipho het volgende:
[..]
Voeg me anders even toe (Ipho90) heb een iets snellere tijd neer gezet 2.08
Ik vind de muziek juist ook weer super! Zeker dat nummer in de demo, heerlijk! Maarja over smaak valt niet te...quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Om te janken juist, eerste wat ik doe bij de retail is alles uit zetten en een custom soundtrack toevoegen.
Log dan ook niet onder je kloon in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meer dan jij denktMaar laten we deze discussie maar stoppen.
Ik heb net mijn snelste tijd gehaald van 2:12 2:09Het gaat al beter!
Gaaf! Morgen even kijken of ik je al ergens kan verslaan..quote:
Bij trick it moet het lukken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Ipho het volgende:
[..]
Gaaf! Morgen even kijken of ik je al ergens kan verslaan..
Trucjes doe je met de schouderknoppen, tweaken met vierkantje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:46 schreef Thizzlor het volgende:
Kan iemand me nou uitleggen hoe de classic controls werken? Ik hoor veel mensen die toch daarop over switchen maar het is al zo lang geleden dat ik een oude SSX heb gespeeld..
en het driehoekje om te zorgen dat je rails kunt grinden en niet uit de bocht vliegt terwijl je boost. Beetje vervelend idd, vierkantje en driehoekje tegelijk vasthouden, maarja...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:30 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Trucjes doe je met de schouderknoppen, tweaken met vierkantje.
Turbo is ook vierkantje en het opladen van het spinnen en flippen doe je met de D-pad.
Volgens mij is dit alles wat je nodig hebt;)
Bedankt maar zo ver was ik ook al gekomen aan de hand van Google.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:30 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Trucjes doe je met de schouderknoppen, tweaken met vierkantje.
Turbo is ook vierkantje en het opladen van het spinnen en flippen doe je met de D-pad.
Volgens mij is dit alles wat je nodig hebt;)
DLC code voor wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef over_hedge het volgende:
Ik krijg net een mail van consoleshop met de code voor mijn dlc!Benieuwd of ze het spel ook eerder opsturen
eddie + board + een extra afdaling. Maar ik heb hem al tijd terug besteld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
DLC code voor wat?
Ik heb niks gekregen (spel Zondag besteld)
wat hij zeiquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:25 schreef over_hedge het volgende:
Uw bestelling bij Consoleshop.nl met ordernummer --- is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:00 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |