Kost geld, vind ik echt zonde. Ik heb best vaak online gespeeld op de Wii en op de pc maar ik vind er meestal geen klap aan (of ik ben gewoon te slecht). Alleen Settlers 7 was echt tof online, alleen helaas zat dat zo vol bugs dat het onspeelbaar werd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:41 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Ik heb wel een xbox... Regel een maandje live (of langer, want xbox live is echt tof!) en we kunnen tegen elkaar spelen. Best geinig hoor.. en ik ben best een toffe peer
(gamertag staat wel in het topic)
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
is dit die ps2 game van 10€ op psn?
geen idee :pquote:
Ooit welles een ps2 gezien?quote:
Ik zou zeggen ga naar youtube en zoek eens op ps2 ssx on tourquote:
een PS2 die zulke graphics maakt als in die trailer. Zoals je het zelf zegt: "blijven dromen schatjuh'quote:
Heel goedquote:Op zondag 19 februari 2012 18:26 schreef LDS het volgende:
[..]
een PS2 die zulke graphics maakt als in die trailer. Zoals je het zelf zegt: "blijven dromen schatjuh'
Over_Hedge hoe bevalt ssx on tour nu?
Oh, van de week dan maar es binnenhengelen. Tricky en 3 helemaal grijsgespeeld, On Tour heb ik toendertijd gemist. Ben benieuwdquote:Op zondag 19 februari 2012 19:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Is echt weer leuk om te spelen
Dat het wat minder mooi is stort me eigenlijk totaal niet.
Dan doe je iets fout hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 09:44 schreef Jimbo het volgende:
wat is on tour kut zeg. Bijna zonde van mn 10eur. je hebt like 1 trick in de 'special' mode.
word SSX(2012) bijna het zelfde ? Dan zit ik echt serieus te twijfelen als dat ik mn pre-order nog wel door wil laten gaan.
je hebt dr 4 schouderknoppen. tot je in tricky mode bent.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout hoorZijn er wel meer.
En ik zou zeggen kijk de filmpjes eens die hier gepost zijn. Dan zie je toch duidelijk toch dat er veel meer tricks zijn in deze versie.
je hebt ook nog zo iets als monster tricks he.. maar doet er eigenlijk vrij weinig toequote:Op maandag 20 februari 2012 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je hebt dr 4 schouderknoppen. tot je in tricky mode bent.
dan ga je ergens van af, je springt en kan met je rechter pookje dat board een trap geven en wat monotoom rondbewegen ? :/
hmm dat zijn juist de enige die ik eruit krijgquote:Op maandag 20 februari 2012 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je hebt ook nog zo iets als monster tricks he.. maar doet er eigenlijk vrij weinig toeWant dinsdag is de demo er van het nieuwe spel dan kan je zelf zien hoe de nieuwe ssx word.
* WhiteLightning vind het ook wel zonde van zn geld.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:44 schreef Jimbo het volgende:
wat is on tour kut zeg. Bijna zonde van mn 10eur. je hebt like 1 trick in de 'special' mode.
precies dit wou ik net vragenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
is de demo al uit ? ik kan niet kijken zit op mn werk
. Demo to hit PSN later today in North America, tomorrow in Europe!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Vandaag voor de Xbox ja, PSNers moeten nog een dag extra wachten.
XBox demo :
http://marketplace.xbox.c(...)0245418988?cid=SLink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |