Ja, ik heb ssx tricky en ssx 3 helemaal kapotgespeeld. Maar er is iets aan deze waardoor ik heel erg twijfel...quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef Sickert het volgende:
Tja ik twijfel ook heel erg.. morgen nog maar eens wat rondjes spelen.
Ik vind het heel tof en heb ervoor nooit echt SSX gespeeld wel uber veel Tony Hawk 2
zoals?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:01 schreef LDS het volgende:
[..]
Ja, ik heb ssx tricky en ssx 3 helemaal kapotgespeeld. Maar er is iets aan deze waardoor ik heel erg twijfel...
Ja, dat is heel lastig te zeggen. Aan de ene kant vind ik het wel weer vet, maar aan de andere kant weet ik niet of het wel m'n geld waard is terwijl de PS Vita uitkomt en er ook nog titels als ME3 en FIFA Street zijn. Maar misschien is het gewenning, morgen nog maar eens een paar potjes doenquote:
Helemaal mee eens. Het is wat wennen maar manmanman, wat is dit geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:12 schreef egelhond het volgende:
Yeah!! This is SSX zoals ik het gewild had! Damn wat speelt de demo heerlijk. Heb de ps3 en de xbox 360 versie gespeeld inmiddels en ik vind de ps3 versie toch beter spelen. Misschien komt het omdat ik deel 1 en deel 3 daarop heb grijsgespeeld maar hell yeah wat een heerlijke game. SSX on tour was helemaal verneukt door het skate achtige stijl, maar deze game is weer heerlijk in de roots van ssx 3 damn ga hem gelijk pre ordenen!!
Je kan in de opties de controls aanpassen naar classic style, dan is vierkantje boost en de schouderknoppen trick, zoals in de voorgaande ssx gamesquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef over_hedge het volgende:
Net mijn eerste race gedaandie controles zijn wel heeeeel erg wennen als je net paar dagen on tour gedaan hebt
Ik druk nu steeds vierkantje voor boost. maar in deze ssx doe je dan een noiseslideVind hem trouwens wel vet
Wat zijn je scores ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef Ipho het volgende:
Pff nog niet onder de indruk misschien had ik teveel verwacht!
trickit 4,4 mil uit me hoofd.quote:
Dan ben je gewoon nog slechtquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
trickit 4,4 mil uit me hoofd.
Time komt niet onder de 2.30
Dat je niet kon sturen met x ingedrukt was in de vorige games ook wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:42 schreef JaxterNL het volgende:
Waar ik nog niet aan kan wennen is dat je niet echt kan sturen als je X ingehouden hebt. Bij de vorige games kon je het spinnen en flippen opladen met de D-pad.
Verandert dit ook als je classic controls instelt?
Beetje confronterendquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon nog slechtEn dan vind je het daarom kut. Geef het wat meer tijd dan word je beter en vind je het denk ik ook leuker.
Is niet gemeen bedoeld of zo hoor. Ik ben ook nog ver van goed. trick it kom ik ook niet verder dan 7 000 000. En bij die anderen heb ik nu 2:18 geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:25 schreef Ipho het volgende:
[..]
Beetje confronterendnee ik blijf oefenen!
Als je de classic controls gebruikt, kan je X gebruiken om de sprong op te laden , en d-pad om je spinnen en flippen op te laden. (PS3).quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:42 schreef JaxterNL het volgende:
Waar ik nog niet aan kan wennen is dat je niet echt kan sturen als je X ingehouden hebt. Bij de vorige games kon je het spinnen en flippen opladen met de D-pad.
Verandert dit ook als je classic controls instelt?
Nicequote:
Haha dat is het ook die rijden me er uit! Speel je op de ps3 of xbox?? Ik ga vanavond weer oefenen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is niet gemeen bedoeld of zo hoor. Ik ben ook nog ver van goed. trick it kom ik ook niet verder dan 7 000 000. En bij die anderen heb ik nu 2:18 geloof ik
Maar het word denk ik gewoon steeds leuker als je beter word. En wat ik erg leuk vind is om tijden van vrienden te verslaan.
ps3. Ik ga vanaaf ook weer ff oefenen. Eerst werken tot half 6quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef Ipho het volgende:
[..]
Haha dat is het ook die rijden me er uit! Speel je op de ps3 of xbox?? Ik ga vanavond weer oefenen!
Om te janken juist, eerste wat ik doe bij de retail is alles uit zetten en een custom soundtrack toevoegen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:26 schreef Kadafi het volgende:
De muziek is bij SSX 2012 weer prima in orde. Erg sterke tracklist.
ik wist niet dat dat mogelijk was ? gewoon mp3's op de hd en dan toevoegen in het spel ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Om te janken juist, eerste wat ik doe bij de retail is alles uit zetten en een custom soundtrack toevoegen.
Ik vond het bij Tricky nog wel ok, maar vaak hoor je van die pestherrierockmuziekquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:26 schreef Kadafi het volgende:
De muziek is bij SSX 2012 weer prima in orde. Erg sterke tracklist.
Jij hebt dan ook een slechte muziek smaak.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vond het bij Tricky nog wel ok, maar vaak hoor je van die pestherrierockmuziek
Ja je kunt als het goed is bij audio settings een custom playlist aanmaken van je eigen MP3s.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wist niet dat dat mogelijk was ? gewoon mp3's op de hd en dan toevoegen in het spel ?
Smaak als feit presenterenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een slechte muziek smaak.
In jouw geval wel ja.quote:
Voeg me anders even toe (Ipho90) heb een iets snellere tijd neer gezet 2.08quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ps3. Ik ga vanaaf ook weer ff oefenen. Eerst werken tot half 6
Meer dan jij denktquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Want jij weet daar alles van
Donequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:52 schreef Ipho het volgende:
[..]
Voeg me anders even toe (Ipho90) heb een iets snellere tijd neer gezet 2.08
Ik vind de muziek juist ook weer super! Zeker dat nummer in de demo, heerlijk! Maarja over smaak valt niet te...quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Om te janken juist, eerste wat ik doe bij de retail is alles uit zetten en een custom soundtrack toevoegen.
Log dan ook niet onder je kloon in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meer dan jij denktMaar laten we deze discussie maar stoppen.
Ik heb net mijn snelste tijd gehaald van 2:12 2:09Het gaat al beter!
Gaaf! Morgen even kijken of ik je al ergens kan verslaan..quote:
Bij trick it moet het lukken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Ipho het volgende:
[..]
Gaaf! Morgen even kijken of ik je al ergens kan verslaan..
Trucjes doe je met de schouderknoppen, tweaken met vierkantje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:46 schreef Thizzlor het volgende:
Kan iemand me nou uitleggen hoe de classic controls werken? Ik hoor veel mensen die toch daarop over switchen maar het is al zo lang geleden dat ik een oude SSX heb gespeeld..
en het driehoekje om te zorgen dat je rails kunt grinden en niet uit de bocht vliegt terwijl je boost. Beetje vervelend idd, vierkantje en driehoekje tegelijk vasthouden, maarja...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:30 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Trucjes doe je met de schouderknoppen, tweaken met vierkantje.
Turbo is ook vierkantje en het opladen van het spinnen en flippen doe je met de D-pad.
Volgens mij is dit alles wat je nodig hebt;)
Bedankt maar zo ver was ik ook al gekomen aan de hand van Google.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:30 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Trucjes doe je met de schouderknoppen, tweaken met vierkantje.
Turbo is ook vierkantje en het opladen van het spinnen en flippen doe je met de D-pad.
Volgens mij is dit alles wat je nodig hebt;)
DLC code voor wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef over_hedge het volgende:
Ik krijg net een mail van consoleshop met de code voor mijn dlc!Benieuwd of ze het spel ook eerder opsturen
eddie + board + een extra afdaling. Maar ik heb hem al tijd terug besteld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
DLC code voor wat?
Ik heb niks gekregen (spel Zondag besteld)
wat hij zeiquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:25 schreef over_hedge het volgende:
Uw bestelling bij Consoleshop.nl met ordernummer --- is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:00 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |