Lastig.. Misschien heeft Nudie wel wat voor je. Heb vaak genoeg vrouwen met grote heupen gezien in Nudie's. Dus je zou eens kunnen kijken.quote:
Mhmm, vond het wat vreemd met levi's. Meende in de reclamefoto's soms vrouwen voorbij te zien komen met mijn maat, maar in de winkel gaan ze nooit verder dan 34 en ik moet toch echt 36 hebbenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lastig.. Misschien heeft Nudie wel wat voor je. Heb vaak genoeg vrouwen met grote heupen gezien in Nudie's. Dus je zou eens kunnen kijken.
Ik meende trouwens gezien te hebben dat Levi's nog een wat grotere/bredere curve id heeft, maar dat weet ik niet zeker.
Online ook al gezocht? Een vriendin van me heeft eenzelfde probleem en maat en die heeft van replay 2 broeken gevonden die wel goed passen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:01 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Mhmm, vond het wat vreemd met levi's. Meende in de reclamefoto's soms vrouwen voorbij te zien komen met mijn maat, maar in de winkel gaan ze nooit verder dan 34 en ik moet toch echt 36 hebben
Mhmm, zie alles hier maar tot maat 33 gaan.. http://shop.replay.it/ind(...)ID/20892/alt_view/0/quote:Op zondag 3 juli 2011 18:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Online ook al gezocht? Een vriendin van me heeft eenzelfde probleem en maat en die heeft van replay 2 broeken gevonden die wel goed passen.
Zij had een bon gewonnen en ging naar de replay winkel in Amsterdam en daar was ze toch geslaagd.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:16 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Mhmm, zie alles hier maar tot maat 33 gaan.. http://shop.replay.it/ind(...)ID/20892/alt_view/0/
Dat beweer ik ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:26 schreef bokkepoot het volgende:
Replay heeft geen dry he..
Ik zou gewoon naar tapered mannenbroek gaan kijken..Zoals de big benqt van nudie of De weird guy van N&F
Hey, daar heb ik iets aan.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:26 schreef bokkepoot het volgende:
Replay heeft geen dry he..
Ik zou gewoon naar tapered mannenbroek gaan kijken..Zoals de big benqt van nudie of De weird guy van N&F
Weird Guy is ook nicequote:Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Hey, daar heb ik iets aan.die big benqt ziet er goed uit en het valt mij nog mee hoe duur hij is..
Die heeft de M@W toch bijna altijd wel hangen? Kan je een keer naar binnen lopen en passen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Hey, daar heb ik iets aan.die big benqt ziet er goed uit en het valt mij nog mee hoe duur hij is..
Ja? Dan ga ik dat eens doen. Bij M@W hebben ze meestal geen vrouwenbroeken in mijn maat, dus kom er bijna nooit.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die heeft de M@W toch bijna altijd wel hangen? Kan je een keer naar binnen lopen en passen.
Oh, okay, ben altijd wel wat huiverig voor muffintops enzo, dus vind dat wel een beetje eng..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:54 schreef BigSmurf het volgende:
De webshop heeft sowieso de Big Bengt Dry Red Selvedge, en meen weleens gehoord te hebben dat de BB ook verkocht wordt in de normale shops.
Denk er wel aan dat als je 'm gaat passen, je er rekening mee moet houden dat ze nog wat uitlopen in de waist, dus een beetje strak zitten is niet erg.
Ik was juist van plan binnenkort een voor een zwarte denim te kijkenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb mijn zwarte denim weer gewassen. Note to self: zwarte denim fade kut of fade niet.![]()
Gewoon gaan en passen, in het pashokje is er niemand die jou kan zien.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Oh, okay, ben altijd wel wat huiverig voor muffintops enzo, dus vind dat wel een beetje eng..
Pre-washes kun je beter strak kopen, die lopen alleen maar uit en krimpen vrijwel niet. Een dry daarintegen rekt en krimpt, dus kan me niet helemaal vinden in je advies.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gewoon gaan en passen, in het pashokje is er niemand die jou kan zien.
Met strak bedoel ik overigens niet zo strak dat je geen lucht meer krijgt, maar meer dat wanneer een 36 goed zit, en een 35 net ietsjes te strak, je beter een 35 kan nemen, aangezien die echt wel uitloopt naar een 36.
Dit is overigens alleen van toepassing op dry denim, dus de broeken die wij hier zo'n beetje allemaal dragen. Als je een gewone prewash koopt (weet niet of ze die hebben bij de M@W van de Big Bengt), dan kan je gewoon je eigen maat pakken.
Oké.. Wil wel graag dry inderdaad, vind het heel mooi bij DutchErrorist namelijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gewoon gaan en passen, in het pashokje is er niemand die jou kan zien.
Met strak bedoel ik overigens niet zo strak dat je geen lucht meer krijgt, maar meer dat wanneer een 36 goed zit, en een 35 net ietsjes te strak, je beter een 35 kan nemen, aangezien die echt wel uitloopt naar een 36.
Dit is overigens alleen van toepassing op dry denim, dus de broeken die wij hier zo'n beetje allemaal dragen. Als je een gewone prewash koopt (weet niet of ze die hebben bij de M@W van de Big Bengt), dan kan je gewoon je eigen maat pakken.
Niet? Vind dat als ik een gewoon recht lopende broek draag het er echt uitzien alsof ik een jaren zeventigbroek aanheb, omdat het strak aan de bovenkant en wijd aan de onderkant is.. Draag nu vooral skinny jeans maar dat is altijd stretch stof dus slijt zo snelquote:Op zondag 3 juli 2011 20:02 schreef M1stral het volgende:
Waarom neem je dan niet gewoon een STF? Als je zelf al aangeeft wat forsere bovenbenen te hebben dan siert een tapered fit je namelijk echt niet.
Een prewash was je juist vaak waardoor hij weinig rekt.(Hij rekt wel maar niet veel)quote:Op zondag 3 juli 2011 20:00 schreef M1stral het volgende:
[..]
Pre-washes kun je beter strak kopen, die lopen alleen maar uit en krimpen vrijwel niet. Een dry daarintegen rekt en krimpt, dus kan me niet helemaal vinden in je advies.
Feit is, alle broeken lopen uit. Vroeg of laat.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Een prewash was je juist vaak waardoor hij weinig rekt.(Hij rekt wel maar niet veel)
Een dry was je juist zo min mogelijk waardoor hij veel meer rekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |