En nu de komende tijd veel dragen die hap en niet wat anders.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:13 schreef Gaijin het volgende:
Ik heb mijn eerste dry gekocht! De Slim Jim organic dry dark.
Dat is je maar geraden ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:59 schreef T_Fuff het volgende:
Nee, beste is om er ook mee te slapen, resultaat gegarandeerd!
En niet vergeten pics te maken voordat hij/zij/het gaat evolueren.Vandaag draag ik Bertje>?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:58 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ben toch bang dat dat gaatje van Fatima verder uitscheurt
Hahaquote:Op zondag 3 juli 2011 11:47 schreef don-diablo het volgende:
Totdat ze er flauw van zijn en de broek te vroeg gewassen wordt. Dat is altijd zo zonde.
Achja bij je eerste dry wil je toch altijd zo snel mogelijk resultaat zien. Daarom kun je beter een wat goedkopere kopen inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2011 11:47 schreef don-diablo het volgende:
Totdat ze er flauw van zijn en de broek te vroeg gewassen wordt. Dat is altijd zo zonde.
Ik vind nog steeds dat m'n eerste dry er het beste uitziet en dat is de ES van Nudie.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Achja bij je eerste dry wil je toch altijd zo snel mogelijk resultaat zien. Daarom kun je beter een wat goedkopere kopen inderdaad
Mijne ook helemaal kapot gedragen alhoewel mijn STF er nu ook wel leuk uitziet.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat m'n eerste dry er het beste uitziet en dat is de ES van Nudie.
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:49 schreef Smijn. het volgende:
Zvoor meisjes met slagschipheupen en donderdijen?
Curve id van Levi's geprobeerd?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:49 schreef Smijn. het volgende:
Zijn er ook mooie broeken voor meisjes met slagschipheupen en donderdijen? Ben namelijk stiekem altijd wel jaloers op DE zijn STF-broeken maar no way dat zo'n rechte broek mij mooi staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |