Nergens suggereer ik toch dat ze dik is?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
* DutchErrorist leest deze discussie aandachtig mee, maar wil wel benadrukken dat zijn vriendin niet dik is, maar dat ze slechts iets bredere boven benen heeft.
Nee dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nergens suggereer ik toch dat ze dik is?
Brede boven benen zijn sexyquote:Op zondag 3 juli 2011 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
* DutchErrorist leest deze discussie aandachtig mee, maar wil wel benadrukken dat zijn vriendin niet dik is, maar dat ze slechts iets bredere boven benen heeft.
Mijn vriendin is sexy ik snap hetquote:
Smeer haar gewoon een STF aan. Of laat haar een Momotaro kopen, can't go wrong with that IMO. Zelfs al zou de fit zuigen, die broek maakt het dan weer goed.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn vriendin is sexy ik snap hetMaarrrr in een dry of raw jeans zou ze nog sexier zijn dus help mij jongens
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Smeer haar gewoon een STF aan. Of laat haar een Momotaro kopen, can't go wrong with that IMO. Zelfs al zou de fit zuigen, die broek maakt het dan weer goed.
Hahahaha, dat is oneerlijk, DE heeft superdunne benen, dus hem staat alles goed.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Smeer haar gewoon een STF aan. Of laat haar een Momotaro kopen, can't go wrong with that IMO. Zelfs al zou de fit zuigen, die broek maakt het dan weer goed.
Een Momo dus, die staat immers iedereen goedquote:Op zondag 3 juli 2011 21:31 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Hahahaha, dat is oneerlijk, DE heeft superdunne benen, dus hem staat alles goed.
Behalve skinny jeans.
Beetje duurquote:Op zondag 3 juli 2011 21:38 schreef M1stral het volgende:
[..]
Een Momo dus, die staat immers iedereen goed
Wil je als denimconnaisseur niet tegen de schenen schoppen, maar ik heb geen enkele prewash in de kast hangen die meer dan een halve maat uitgelopen is, van geen enkel merk. En sommigen heb ik tot op de draad toe afgedragen. Dus daar valt wat over te discussiëren.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
Feit is, alle broeken lopen uit. Vroeg of laat.
Anyway, even terugkomend op die tapered fit. Een stuk kleding word vaak gemaakt om bepaalde sterke punten ten opzichte van lichaamsbouw te benadrukken. Een tapered fit zou er dus voor zorgen dat de bovenbenen van mevrouw uiteindelijk nog groter lijken.
Lijkt me niet wenselijk.
Prewash, sanforized, pre-shrunk.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wil je als denimconnaisseur niet tegen de schenen schoppen, maar ik heb geen enkele prewash in de kast hangen die meer dan een halve maat uitgelopen is, van geen enkel merk. En sommigen heb ik tot op de draad toe afgedragen. Dus daar valt wat over te discussiëren.
Winkels hebben alleen anorexia maten.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wil je als denimconnaisseur niet tegen de schenen schoppen, maar ik heb geen enkele prewash in de kast hangen die meer dan een halve maat uitgelopen is, van geen enkel merk. En sommigen heb ik tot op de draad toe afgedragen. Dus daar valt wat over te discussiëren.
Anyway, ik zou zeggen, probeer gewoon eens wat broeken uit in een winkel. Verschillende fits van verschillende merken. Dan vindt je vanzelf iets wat bij je past. Ik ben van mening dat wanneer je bovenbenen wat breed zijn, een tapered fit juist prima is. Bovendien vind ik wijde pijpen bij een vrouw überlelijk, maar dat is mijn mening.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Winkels hebben alleen anorexia maten.
Je weet er over het algemeen een stuk meer van dan ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Trouwens, denimconnaisseur? I feel honored.
Voor mijn gevoel hebben ze vaak juist alleen maar dikke brede mensen maten. Een 30/34 of 31/34 is maar al te vaak niet op voorraad, terwijl van een 33W en 34W vaak meerdere op de stapel liggen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Winkels hebben alleen anorexia maten.
Dus ik ben dikquote:Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je weet er over het algemeen een stuk meer van dan ik.
[..]
Voor mijn gevoel hebben ze vaak juist alleen maar dikke mensen maten. Een 30/34 of 31/34 is maar al te vaak niet op voorraad, terwijl van een 33W en 34W vaak meerdere op de stapel liggen.
Riem? Je hebt er zo te horen toch zat liggenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:10 schreef T_Fuff het volgende:
Mijn vriendin heeft nog een ALD in de kast liggen, geweldig om te zien, heerlijke fit. Echter vond ze zelf dat hij teveel is uitgerekt dus draagt ze hem niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |