SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wel, wat je niet hebt.... kan je beter op pissen!
4 uur cup a soupquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Damn, jullie zijn ook met 3 regels al emo
[..]
NU EVEN NIET!
Ik ben het met je eens, maar ik vroeg me af of je de stelling zou kunnen uitdiepen of dat je maar iets roept.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, je moet zuke wijsheden niet uit leggen.
Je moet ze zelf doorgronden
Emo? Dat is niet mijn emo-hoofd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Damn, jullie zijn ook met 3 regels al emo
Echt geen idee, op mijn lenzen staat niets. Ik merk het wel als ze niet goed zitten omdat het ene oog slechter is dan het andere. Je hebt nachtlenzen, begrijp ik?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
O chips
Ik heb volgens mij net mijn lenzen verkeerd in het doosje gedaanen nu weet ik niet meer of het merktekentje in de linker of de rechter zat.... ik denk de rechter (en dan heb ik het toch goed gedaan) en als ik het fout heb vernagel ik morgen mijn ogen
![]()
Weet iemand het misschien....?
Zit het merktekentje altijd op de rechterlens of niet?
ik denk zo ,,,, na het getal staat een stip en die zit dus rechts dus ik denk dat is de rechterlens.... maar nu weet ik het niet meer zeker en ik weet niet meer wie de fabrikant is![]()
En ja ik weet het.... ik had eerst helemaal links moeten doen, maar ik vergat de lens na te spoelen en toen had ik rechts al uit
Ik roep alleen maar even een zin uit een reclame.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar ik vroeg me af of je de stelling zou kunnen uitdiepen of dat je maar iets roept.
Als ze beide even sterk zijn, maakt het niet uit en als ze allebei verschillend zijn, merk je het vanzelf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
O chips
Ik heb volgens mij net mijn lenzen verkeerd in het doosje gedaanen nu weet ik niet meer of het merktekentje in de linker of de rechter zat.... ik denk de rechter (en dan heb ik het toch goed gedaan) en als ik het fout heb vernagel ik morgen mijn ogen
![]()
Weet iemand het misschien....?
Zit het merktekentje altijd op de rechterlens of niet?
ik denk zo ,,,, na het getal staat een stip en die zit dus rechts dus ik denk dat is de rechterlens.... maar nu weet ik het niet meer zeker en ik weet niet meer wie de fabrikant is![]()
En ja ik weet het.... ik had eerst helemaal links moeten doen, maar ik vergat de lens na te spoelen en toen had ik rechts al uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Sue me voor het niet kennen van een reclame.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik roep alleen maar even een zin uit een reclame.
Sedan snapte hem
He, L-E, samen krokodilletje doen?quote:
Moment, even bellen met mijn advocatequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Sue me voor het niet kennen van een reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |