Goedenavond mede-fokkers!
Ik zat dus zo vanavond vanachter mijn laptop aan een scriptie te werken. Aangezien TS weinig muziek op zijn harde schijf heeft staan, besloot TS een radio zender op te zetten. Mijn keuze ging uit naar 3FM omdat TS geen bagger van SlamFM of 538 wil luisteren, en ook geen klassieke muziek álá radion 2.
Voordat ik alle radio zenders met haar mankementen op ga sommen zal ik beginnen met te vertellen waar zit topic over gaat. De TS werkt dus aan zijn scriptie en neemt een slokje cola. Bijna werd de cola over het beeldscherm van de TS gespetterd, maar gelukkig wist de TS zijn lippen stevig op elkander weten te houden, waardoor alle cola in de slokdarm van de TS kwam in plaats van op de TS zijn beeldscherm.
Het feit waarom de TS zijn cola bijna over zijn beeldscherm spreidde was omdat de DJ van het desbetreffende radiostation een tweet of mail voorlas, en wel te verstaan van een zekere Naatje_1.
Indien u een beetje de ONZ-Radio topics hebt gevolgd, moet u die naam wel enig spaarlampje doen branden boven uw hoofd. Ja, het is inderdaad die jongeman met die 12 negerpiemels in zijn mond.
De TS maakte hierover een mooi topic, die helaas niemand snapte vanwege de verwarrende TT en OP. Tijdens het posten was het plaatje afgelopen en ging de DJ bellen met een luisteraar, Naatje_1 inderdaad. Gelukkig had de TS ditmaal geen slok cola tot zich genomen, anders was het dit keer wél over zijn beeldscherm gesproeid. Naatje_1 klonk nog steeds hetzelfde.
Hopend u hiermee voldoende te hebben ingelicht,
/Onufriev
ps.
Dat naatje op 3FM :')[ Bericht 1% gewijzigd door Onufriev op 29-06-2011 21:41:39 ]