Het leek er wel even op.quote:
Mariella heeft nu een relatie met een vriend van Lars.. Dus het lijkt me sterk!quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:11 schreef Snoepje5 het volgende:
Wordt misschien nog wel iets met Mariella...
Hahahaha, dan zal die Lars zich wel helemaal achter zijn oren krabben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mariella heeft nu een relatie met een vriend van Lars.. Dus het lijkt me sterk!
Volgens mij valt dat wel mee, er staat een stukje in de telegraafquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahahaha, dan zal die Lars zich wel helemaal achter zijn oren krabben.
Denk je? Ze is zeker niet lelijk, maar op al te veel persoonlijkheid heb ik haar ook niet kunnen betrappen...quote:
quote:
quote:Lars ging toen de camera's in Doebai uitgingen iets eten met Karin, en daarna zijn ze nog naar een nachtclub geweest.
Ja dat denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Denk je? Ze is zeker niet lelijk, maar op al te veel persoonlijkheid heb ik haar ook niet kunnen betrappen...
Inderdaad. Maar denk dat het ook erg aangedikt is door de pers. Vond Mariella's reactie gisteren op tv, toen ze eruit ging, erg netjes (beter dan die van Laila, met "lopend buffet" ofzo...).quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat onvriendelijk doet ze naar Karin toe, al zal de Telegraaf dat wel wat aandikken. Komt toch een beetje over alsof ze blijft zeggen: told you so! Hopelijk bedoelt ze het met Sven wel serieus en is dat stiekem niet ook nog een nasleep van de afwijzing.
Nu wachten op de reacties van Laila en van Karin![]()
Karin 'echt'? hmmz...quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:15 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja dat denk ik.
Misschien heeft zij niet al te veel persoonlijkheid, maar ze is wel echt.
Marielle vond ik daarentegen niet echt.
Ach...onmiddelijk aanpappen met de beste vriend van degene die je heeft afgewezen...dat moet wel echte liefde zijn! ik geloof er in!quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat onvriendelijk doet ze naar Karin toe, al zal de Telegraaf dat wel wat aandikken. Komt toch een beetje over alsof ze blijft zeggen: told you so! Hopelijk bedoelt ze het met Sven wel serieus en is dat stiekem niet ook nog een nasleep van de afwijzing.
Ik vind het best bewonderenswaardig dat Karin zo direct aangaf dat zij niet in hetquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Karin 'echt'? hmmz...
Van de andere kant...met die zijïge dweil van een Lars ligt de lat ook niet enorm hoog...
Dan kwam ze er toch veel te laat achter. Beetje dom.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:30 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik vind het best bewonderenswaardig dat Karin zo direct aangaf dat zij niet in het
milieu past waarin Lars zich bevindt. Ze bleef bij haar standpunt en liep niet naast
haar schoenen.
mwoh, het kwartje viel blijkbaar nadat ze zijn ouders en zussen had ontmoet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan kwam ze er toch veel te laat achter. Beetje dom.
Je weet hoe een man is die een bedrijf heeft en miljonair is. En dan nog, ze had toen al kunnen besluiten dat het niets voor haar was, maar ze ging er toch mee door.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:47 schreef Miam het volgende:
[..]
mwoh, het kwartje viel blijkbaar nadat ze zijn ouders en zussen had ontmoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |