Giel Beelen 22 uur.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Boehoe, Sander Guis is ook 2 uur per week op 3FM
RIPquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef svenistheman het volgende:
Terechte klacht. Wat een verlies voor de goede alternative muziek zender.
zeker nooit de dance programmas op kink geluisterdquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef Ritmo het volgende:
Goede zaak. Welke kut-alto luisterde daar nou naar?
primaquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef cool15 het volgende:
nooit van gehoord, boeit niet ik heb spotify en ik heb de app
Dat is natuurlijk een ander verhaal. KinkFM zat niet eens op de ether, dus de verdeling van etherfrequenties is niet echt relevant. Maar Slamfm is inderdaad een poepzender.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef Hyperdude het volgende:
Gelukkig hebben we SLAM FM nog.
Die kregen wel een El Cheapo zendvergunning; want vernieuwend
Kansloos omroepstelsel.
Zeker 2 uurtjes in de week ofzo? Alleen die slogan van ze. "The alternative"quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zeker nooit de dance programmas op kink geluisterd
Hun slogan is "messenger of music"quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zeker 2 uurtjes in de week ofzo? Alleen die slogan van ze. "The alternative"
Waar komt die slogan die ik noemde vandaan dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hun slogan is "messenger of music"
Is dat niet van arrow classic rock?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waar komt die slogan die ik noemde vandaan dan?
mag allebei ookquote:
Is een oudere slogan dacht ik. De muziek die ze daar draaien zou je idd alternatief kunnen noemen maar dan met de insteek dat het vaak vernieuwende artiesten zijn die ze daar draaien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zeker 2 uurtjes in de week ofzo? Alleen die slogan van ze. "The alternative"
jaquote:
twitter:bobrusche twitterde op woensdag 29-06-2011 om 21:12:58GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #KINKFM reageer retweet
koop een etherfrequentie!quote:
Of een schip en dan 3-meter muziek uitzendenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen wel even naar de hypotheekboer toe dan.
Erg jaren 60/70 vooral (dit soort radio dan)quote:
Wacht eens even... Ik zit 11 hoog en voor zover ik weer is er nog geen noemenswaardige zendpiratenscene in Utrecht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of een schip en dan 3-meter muziek uitzenden
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wacht eens even... Ik zit 11 hoog en voor zover ik weer is er nog geen noemenswaardige zendpiratenscene in Utrecht.
* trashcanman gaat op marktplaats naar zendapparatuur zoeken
ja leuk maar daar draaien ze geen daily bread of andré manuel of de kift.quote:
Ja maar ja maar... John Peel wel Swans, Carcass en Nebula.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja leuk maar daar draaien ze geen daily bread of andré manuel of de kift.
Het grappige aan jou is dat jij moord en brand schreeuwt als Wilders uithaalt tegen andersgelovigen, terwijl jij hetzelfde doet maar dan met nog minder hoogdravende zaken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef Ritmo het volgende:
Goede zaak. Welke kut-alto luisterde daar nou naar?
Ik ga binnenkort een Internetradio kopen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:19 schreef LompeHork het volgende:
Beter brengen ze alle goede zenders terug in de ether en kabel, zoals Arrow. [/oud]
Radio 2 is nipt voldoende. Af en toe dijken van nummers, af en toe wordt het echter vervelend...quote:
ONZ Radio is er ook al mee gestopt, stelletje prutsersquote:
Welkom bij jezelfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |