En heb je gezien dat die stompzinnige TT de lading niet dekt zoals je in je OP beschrijft?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef Onufriev het volgende:
Ik luister(de) 3FM, en toen kwam Naatje laagstreepje één voorbij. Zijn mail of tweet ofzo
Nou toen dacht ik zo: lolwut? Is dat Naatje van ONZ-Radio? Naja dat lijkt me wel want hij heet ook zo met een laagstreepjen. En toen dacht ik van: SNEL EINZ TOPIC OPENEN!!!quote:
Zie hierbovenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En heb je gezien dat die stompzinnige TT de lading niet dekt zoals je in je OP beschrijft?
O grutjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:18 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Nou toen dacht ik zo: lolwut? Is dat Naatje van ONZ-Radio? Naja dat lijkt me wel want hij heet ook zo met een laagstreepjen. En toen dacht ik van: SNEL EINZ TOPIC OPENEN!!!
Maar ik was zo snel en zo entosiast dat ik niet een goede OP kon plaatsen omdat ik echt zo flabbergasted was.
Had die een schorre pijpstem?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:18 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Nou toen dacht ik zo: lolwut? Is dat Naatje van ONZ-Radio? Naja dat lijkt me wel want hij heet ook zo met een laagstreepjen. En toen dacht ik van: SNEL EINZ TOPIC OPENEN!!!
Maar ik was zo snel en zo entosiast dat ik niet een goede OP kon plaatsen omdat ik echt zo flabbergasted was.
Ja zou je dat in het vervolg eens niet direct doen?quote:
Ram met je vuist een appel in de bek van een 12 jarig meisje en neuk haar 2 uur lang in der reet. Het geluid wat er dan uit komt zo klinkt Naatje ongeveer.quote:
Even uitproberen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ram met je vuist een appel in de bek van een 12 jarig meisje en neuk haar 2 uur lang in der reet. Het geluid wat er dan uit komt zo klinkt Naatje ongeveer.
Jij luistert ook, yes een getuige.quote:
Na die 2 uur heb je wel een schrale piemol.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ram met je vuist een appel in de bek van een 12 jarig meisje en neuk haar 2 uur lang in der reet. Het geluid wat er dan uit komt zo klinkt Naatje ongeveer.
Meer tuffen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Na die 2 uur heb je wel een schrale piemol.
Vooruitquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja zou je dat in het vervolg eens niet direct doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |