Ik ga gewoon duimen dat ze iets vinden waar ze hem heel snel vanaf kunnen helpen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze zijn naar hem komen kijken en hij gaf echt geen stress aan.
Morgen moet ik weer terug en dan gaan ze weer een huid afschraapsel maken.
Ik blijf het zo ontzettend sneu vindenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:11 schreef KarinJ. het volgende:
[ afbeelding ]
Mormel en Boefy.......helaas alletwee overreden.
Liefquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
Brakke foon foto, maar ik vond het zo apart dat Boor normaal bijna nooit boven slaapt (die blijft liever op de bank beneden) maar vandaag kwam hij onder het dekbed liggen met zijn hoofd en poot op mijn arm![]()
[ afbeelding ]
hahahaha, die 1e foto beloofd wat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:18 schreef WinnieWana het volgende:
Nieuwe kitten van mijn neef
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Fire als meneer schandaal
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ligt die rode van ons ook regelmatig... zo ongeneerd mogelijk z'n niet meer bestaande ballen te luchten.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een koppiequote:Op maandag 4 juli 2011 12:05 schreef Gwywen het volgende:
Mijn katten zetten heel erg uit als het warm is. Dan zijn ze vaak wel twee keer zo lang als normaal.
Dit is Bonbon, onze vakantiekat. Een reusachtige kater met een verfrommeld oor![]()
[ afbeelding ]
Die eerste foto met die bh.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef WinnieWana het volgende:
Sam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Billy
[ afbeelding ]
Billy heeft net mijn bh gestolen
[ afbeelding ]
Hier pak ik hem af en daar is hij het niet mee eens
[ afbeelding ]
hij steelt ook theedoeken en andere dingen die hij kan dragen. Uit de tuin neemt hij altijd blaadjes en takjes mee en uit de schuur ook kleine dingen. Trots dat ie dan is.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aaaah, slim!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:45 schreef ElisaB het volgende:
Hier ook nog even:
Het gaat goed met Plumeautje Kippenpootje! De knie geneest goed, het gewricht is stevig en er groeit weer haar op het pootje. Volgens mij kan ze er alles weer mee. Op een klein hinkje en wat stijfheid na. Ze houdt er alleen nog niet van om de poot teveel en te vaak helemaal door te buigen. En daar heeft ze het volgende op gevonden:
[ afbeelding ]
Ziet er niet uit, maar ik vind het briljant
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:32 schreef Muck het volgende:
Nee echt, katten zoeken altijd de handigste plekken om te gaan zitten
Sit on my faaaaace and tell me that you love meee
[ afbeelding ]
Morgan slaapt af en toe op m'n gezicht 's nachts..quote:Op maandag 4 juli 2011 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat een koppie
Nee echt, katten zoeken altijd de handigste plekken om te gaan zitten
Sit on my faaaaace and tell me that you love meee
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |