Remy en ik kam en borstel hem bestwel vaak inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een prachtige rode katten monkyyy en Troel.
Hoe heten de katten?
Alleen heb je aan langharige katten zo verschrikkelijk veel werk.
Prachtige kraag zegquote:Op maandag 25 juli 2011 16:37 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Links 8 maanden oud, rechts 3 jaar.
Ligt ook echt enorm aan het voer wat je geeft hoor. Toen ik royal canin gaf kon ik ze bijna dagelijk borstelen vanwege de klitten en nu zitten ze op vers vlees en graanvrije brok en nu borstel ik ze hoogstens 1 keer per week en dat vaak niet eens.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een prachtige rode katten monkyyy en Troel.
Hoe heten de katten?
Alleen heb je aan langharige katten zo verschrikkelijk veel werk.
Dat is echt net een leeuw... wow, indrukwekkend beestjequote:Op maandag 25 juli 2011 16:37 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Links 8 maanden oud, rechts 3 jaar.
Als je een oplossing hebt, hoor ik het graag. Want die van mij gooid alles elke keer om. En dan rent me andere kat de kamer in en glijd dan alle kanten op behalven de juiste. Met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:09 schreef Civilian het volgende:
Zouden jullie denken dat katten zo'n waterfles voor konijnen snappen?Een van mij die schept het water steeds uit de watertank (2ltr) en dat ligt dus elke keer over de vloer. Begint nu ietwat vervelend te worden
Ik had vroeger een kat die regelmatig het konijnenhok in sloop en daar maakte ie ook gebruik van zo'n waterfles om te drinken.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:09 schreef Civilian het volgende:
Zouden jullie denken dat katten zo'n waterfles voor konijnen snappen?Een van mij die schept het water steeds uit de watertank (2ltr) en dat ligt dus elke keer over de vloer. Begint nu ietwat vervelend te worden
Voor jullie beiden geldt dat het misschien kan helpen om de waterbak op een andere plek neer te zetten, misschien ander bakje/schaaltje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je een oplossing hebt, hoor ik het graag. Want die van mij gooid alles elke keer om. En dan rent me andere kat de kamer in en glijd dan alle kanten op behalven de juiste. Met alle gevolgen van dien.
17quote:
zoiet dacht ik al te zien.. wel een mooie leeftijd zeg! die kan er nog wel een tijdje tegenaanquote:
Onze gooide het kunsstof bakje ook steeds om, we hebben nu een zware ovenschaal gevuld met water en dat gaat tot nu toe erg goed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je een oplossing hebt, hoor ik het graag. Want die van mij gooid alles elke keer om. En dan rent me andere kat de kamer in en glijd dan alle kanten op behalven de juiste. Met alle gevolgen van dien.
Dat zal idd. ook wel goed werken ja... wij hebben een plastic hondenbak met een redelijk brede onderkant. Die krijgen ze ook niet om, het enige is dat dat ding nog wel eens midden in de gang staat ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Onze gooide het kunsstof bakje ook steeds om, we hebben nu een zware ovenschaal gevuld met water en dat gaat tot nu toe erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |