En toch vind ik het niet prettig aangezien te worden voor de wapenhandelaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
klacht doet zich teniet aan de antiklacht -> ergo profit
Ik heb geen zin om artillerie, vuurgeleidingssystemen, granaten, bommen of landmijnen te verkopenquote:
Profiel vinnieboy:quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:51 schreef vinnieboy het volgende:
je ziet er eerder uit als mietje stomme fag
nee idd condooms/vibrators en andere seks speeltjes past beter bij jouquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om artillerie, vuurgeleidingssystemen, granaten, bommen of landmijnen te verkopen
Zonder pics van piet met en zonder pak is dit een waardeloos topic.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is iedere keer hetzelfde. Als ik op het vliegveld in een taxi stap op weg naar ons kantoor en de straatnaam noem, vragen de taxirijders of ik naar de grote wapenfabrikant wil die even verderop zit. Als ik in Jeans in de taxi stap ipv in pak weten ze direct waar ik heen wil.
Klacht: In pak zie ik er uit als een wapenhandelaar.
Antiklacht: Ik heb nooit problemen als ik in pak loop
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee idd condooms/vibrators en andere seks speeltjes past beter bij jou
Puike filmquote:
Sorry dat ik de lat zo hoog legquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:03 schreef Mr_Mojo het volgende:
Klacht; ik heb deze klacht gelezen en nu denk ik dat dit het gemiddelde niveau hier aangeeft.
Gedeeltelijk in Nederland, gedeeltelijk in Duitslandquote:
Hm nou ik zou geen wapenhandelaar kunnen noemenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gedeeltelijk in Nederland, gedeeltelijk in Duitsland
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Profiel vinnieboy:
opleiding: mbo
Doe eens klikquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Klacht: ts vindt het stiekem cool om wapenhandelaar genoemd te worden
.???quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef Frith het volgende:
Vind je het niet leuk om op vliegvelden betast te worden dan?
Piet snel! Geef me een bazooka. Er is een troll op je topic afgekomenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:18 schreef Dastan het volgende:
Kuttopic van een kutuser. Hoe verwonderlijk.
499 euro op 3468943134568 banque de lausanne, geneve, iban qwertyquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Piet snel! Geef me een bazooka. Er is een troll op je topic afgekomen
Bij aankomst wordt je zelden betast, das meer bij vertrekquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef Frith het volgende:
[..]
Oh, je pakt de taxi op het vliegveld. Niet vliegen.
Da's alleen als ze denken dat je aars vol coke zit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij aankomst wordt je zelden betast, das meer bij vertrek
Dan krijg je gewoon een kop koffie met laxeermiddel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Da's alleen als ze denken dat je aars vol coke zit.
Je bent goed op de hoogtequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon een kop koffie met laxeermiddel.
Als je vaak op vliegvelden bent krijg je wel eens wat mee hoe het daar werkt.quote:
Waar zou je ja hebben gezegt? Voor het altaar?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef cool15 het volgende:
hoe zie je eruit met pak, en ik zou ja hebben gezegt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |