Zo dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:45 schreef Stokstaart het volgende:
Mogen we niet een ander plaatje in de OP?
Nu zitten we elke keer tegen die neppe kutglimlach van Wijnaldum aan te kijken.
quote:
Niet al te veel eisen gaan stellen hè, je lijkt Cabral wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Ik zie hem nog steeds heugelijk handjeklappen met een ander (mogelijk) lid van de NSB.
Obikuquote:
Als 'ie voor 20 naar Spanje gaat dan pakken wij ook om en nabij de 5 miljoen. Hebben we dus 10 miljoen gepakt op een lamlul met een 1-jarig contract.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik snap best dat Wijnaldum hogerop wil, ik snap dat Feyenoord een mooi bedrag voor hem wil vangen maar toch wringt het bij mij dat hij naar een mogelijke concurrent gaat binnen Nederland. Blessures e.d. gun ik niemand dus hoop ik maar dat hij daar door de mand valt en het niveau niet aan blijkt te kunnen oid. Het is geen Feyenoorder meer.
Maar ons geluk kennende zal hij wel weer excelleren en over 1,5 seizoen als grote jongen naar Spanje vertrekken zodat Feyenoord er nog lulliger uit komt te zien.
Doorverkooppercentage?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Als 'ie voor 20 naar Spanje gaat dan pakken wij ook om en nabij de 5 miljoen. Hebben we dus 10 miljoen gepakt op een lamlul met een 1-jarig contract.
Die heeft Van Geel sowieso weten te krijgen, vraag is alleen hoeveel natuurlijk. We hebben al recht op zo'n 5% (opleidingsvergoeding).quote:
Screenshot ftwquote:
Kromquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef Droopie het volgende:
Zo en nu weer eens over voetbal praten
Organisatoren van sportwedstrijden hoeven niet te betalen voor politie inzet.
Volgens een voorstel van Opstelten.
Commerciele evenementen krijgen wel een rekening gepresenteerd
Terecht. Als er geen voetbal zou zijn zouden ze gaan rellen bij het overdekt dammen. De veiligheid van Nederland gaat ons allemaal aan.quote:
Mooi zo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:37 schreef Netsplitter het volgende:
diegene die nou nog 1x keer iemand anders een nsb'er noemt heeft een ban te pakken.
En ik ga dan pas morgen of overmorgen verzinnen hoe lang die gaat duren.
Ben er nu klaar mee.
Nee, we kunnen beter over Feyenoord praten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef Droopie het volgende:
Doodsteek voor het betaalde voetbal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef Droopie het volgende:
Denk dat je mijn post bedoeld in het PSV topic?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef Droopie het volgende:
Eigenlijk is het wel krom, maar las ook vandaag dat alle inwoners van Eindhoven per persoon Eur. 23,- hebben betaald voor Wijnaldum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |