Pittig Binkie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als het dwama hier in de kitsjun op dit moment, waar Boor likkebaardend naast de bak van Bink staat te dralen (waar nog steeds een beetje in zit) en Bink er met haar hoofd boven hangt, grommend als Boor iets te dicht bij komt. Maar opeten ho maar![]()
ALS DIE KATTTTT HET MAAR NIET KRIJGT
Geen pasta carbonara?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:15 schreef Qwea het volgende:
Die TT
Ik was ff eten. Bloemkool met kaassaus
Z/W. Komt veel beter over en uit IMHOquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gezocht, hulp.
Welke? Kleur of Z/W?
[ afbeelding ]
Dat stond in de planning... en toen flikkerde ik in slaapquote:
Als ik het zo lees lijkt het of hij een poetshulp zoekt.quote:
Luilak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat stond in de planning... en toen flikkerde ik in slaap
Zelluf!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het zo lees lijkt het of hij een poetshulp zoekt.
[..]
Luilak.![]()
Zo, kantoor voor mij alleen!![]()
Ow, die zijn ook leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelluf!
Ik moet ook nog bij de action van die solar lantaarntjes voor in mijn tuintje halen
ooohh die valse rooiequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
Kijk dan hoe lief ik begroet word
(begin van het filmpje is bagger)
Ooh, kewl. Twijfelde of ze wel beetje goed waren. Maar wel dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, die zijn ook leuk.Heb ik vorg jaar gehaald en ze hebben de winter goed overleefd.
Niet die lampionnen he waar iederen zo lyrisch over is/was. Die heb ik niet, ik heb die metalen die je in de grond steekt. Prima spul en geven goed licht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, kewl. Twijfelde of ze wel beetje goed waren. Maar wel dus![]()
![]()
Ik hou van de action
Ja, die. Echt die lantaarn dingenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
![]()
[..]
Niet die lampionnen he waar iederen zo lyrisch over is/was. Die heb ik niet, ik heb die metalen die je in de grond steekt. Prima spul en geven goed licht.![]()
Action.
Dappere kittensquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
Was er vanmiddag nog, was niet joppe, mèn wat drukquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, kewl. Twijfelde of ze wel beetje goed waren. Maar wel dus![]()
![]()
Ik hou van de action
Ik....ben....booos....hoewel....dit.....best....wel....lekker....isquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |