Ik heb wel een camera met macro, maar die wil even m'n batterijen niet. dus vandaar even snel een placeholder, met telefoon.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:36 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik weet het antwoord: een onscherpe foto met de verkeerde instellingen en belichting.
Zit er geen macrostand op je camera (symbool van een tulp) en kan je iets meer licht gebruiken (buiten bijvoorbeeld)?
Zoiets jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Een (schuif)knopje uit een apparaat?
Jaaa!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
aanzetter van de originele gameboy
is daarna nooit meer teruggekomenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:46 schreef timbob het volgende:
[..]
Jaaa!
Het aan/uit schakeldingetje van de gameboy
Tevens cartridge tegenhoud-schuifje.
quote:
Veel succes. Ik heb de mijne vandaag al gehadquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:51 schreef Shapeshifter het volgende:
Ik heb een tentamen over een half uurMeedoen met de mobiele telefoon zit er denk ik ook niet in
Ja.quote:
mweh sushi is niet zo super eigenlijk, ik heb wel zin in een visstick nu :!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:19 schreef kovenant het volgende:
oeh oeh vissticks !
super lekker sushi , ook al lang geleden dat ik het voor het laatst heb gegeten .
vissticks zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mweh sushi is niet zo super eigenlijk, ik heb wel zin in een visstick nu :!
Nee, maar je kan er wel iets in stoppen.quote:
Je stopt er iets in, drukt erop en het komt er anders uit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:45 schreef kovenant het volgende:
dan is het dus nutteloos !
een simpel doosje ? ( je kan er iets in stoppen en er weer uithalen :p )
hij knipt niet... buttonmaker zou wel kunnenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:48 schreef Joell het volgende:
o o o , je stopt er een papiertje tussen en dan komt het er in een figuurtje uit door er op te drukken
Dat noemen ze een pons, maar dat is het niet. Maar je zit wel warm!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:48 schreef Joell het volgende:
o o o , je stopt er een papiertje tussen en dan komt het er in een figuurtje uit door er op te drukken
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:50 schreef kovenant het volgende:
om knopen vast te maken aan kleding / doek of zijl
Vrouwendremel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef Joell het volgende:
[ afbeelding ]
& raden maar, deze is niet zo moeilijk
Zo'n ding waar je de koffie indoet bij espressoapparaten.quote:
Hey lullo, niet je post wijzigen als ik het antwoord geefquote:
Volgens mij was ik al eerder gekomen op ''cupholder''quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:42 schreef sciter het volgende:
Een cupholder dingetje dan, zoiets waar je cups in doet? Portafilter? Draagbare espressomaker? Aanstamper?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Hey lullo, niet je post wijzigen als ik het antwoord geefEr stond eerst iets van Krups
De man heeft een punt... Ik vind dat sciter het punt krijgtquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Volgens mij was ik al eerder gekomen op ''cupholder''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt hem, weet je ook precies welke het is?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Mondstuk van een klarinet/saxofoon/trombone/tuba.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:32 schreef sciter het volgende:
[..]
Technisch gezien is een riet niet hetzelfde als een mondstuk.
Gefeliciflapstaart!quote:
Jawel! Theremin dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef Shapeshifter het volgende:
Geen theremin zekerRadio-ontvanger...
Makkelijk puntje voor jou dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef Shapeshifter het volgende:
Is al langsgeweest though... Spelletje: Ra ra wat is dit? [deel 3]
Ohja, een van mij en dat 8ball dopje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:37 schreef Shapeshifter het volgende:
Vorige keer ook niet meegeteld... De enige die legaal twee keer voorbij gekomen is, is het ventieldopje, omdat het twee verschillende waren
Net alsof het uitmaakt wat fokkers van je vindenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:37 schreef Shapeshifter het volgende:
Vorige keer ook niet meegeteld... De enige die legaal twee keer voorbij gekomen is, is het ventieldopje, omdat het twee verschillende waren(Ik heb alles goed gedocumenteerd, voordat jullie denken dat ik een of andere enge autist ben
)
[wacht, alles zo documenteren is ook niet echt gezond of wel]
Over het algemeen geef ik zelfs geen klap om wat andere mensen van mij vinden, bovenstaande was ook alleen maar als grap bedoeldquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:39 schreef sciter het volgende:
[..]
Net alsof het uitmaakt wat fokkers van je vinden
Maar het feit dat je je zorgen maakt over wat iemand van je vind is al een teken dat je niet sociaal zwak bent aangezien je je wilt aanpassen aan de sociale standaarden.
Misschien ben je dan toch...quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:41 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Over het algemeen geef ik zelfs geen klap om wat andere mensen van mij vinden, bovenstaande was ook alleen maar als grap bedoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad!quote:
Deze is ook meer impressive dan mijn opstelling moet ik zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:53 schreef sciter het volgende:
Geen verstand van dit soort onderwerpen helaas..
Ja. Maar wat wordt er gekoeld en waar dient het voor?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:59 schreef Shapeshifter het volgende:
Laserkoeler? Oh wacht, is het een of andere fusiereactor.
Slatangquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:10 schreef Shapeshifter het volgende:
Mwa, het is een van de dingen waar ik onderzoek naar gedaan heb, nanotechnologie is een breed veldMaar nu.
Het is mij een eer en een genoegen om aan u te mogen presenteren...de 150ste puzzel!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |