Is goed a sahbi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef porsche1 het volgende:
Wat is evol?
En ik had laatst nog een vraag, ik dm zo.
quote:
quote:
Goed topic dit. Veel liefde ook.quote:
Nee, mag wel even open blijven.quote:
Hoi.quote:
Bron?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
noun
onheil
kwaal
ongeluk
adjective
kwaad
slecht
boos
snood
Ik wil hem als manager.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:22 schreef porsche1 het volgende:
Flox, deze boy had nog een hard nummer gevonden vanacht:
Inderdaad.quote:
Gr, gr. Stuur een email naar Google.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is geen bron. Dat is slechts een zeer slechte vertaling.
Welke?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:23 schreef Trollscience het volgende:
TS
Alle meme's in een topic proberen te proppen
Waarom zou ik een email moeten sturen naar Google omdat jij een kuttopic opent dat onwaarheden bevat? Wat heeft Google met jouw kuttopic te maken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Gr, gr. Stuur een email naar Google.
Nice.quote:
Ga haten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom zou ik een email moeten sturen naar Google omdat jij een kuttopic opent dat onwaarheden bevat? Wat heeft Google met jouw kuttopic te maken?
Wat moet ik gaan haten? En waarom zou ik dat moeten gaan haten? Ik stel gewoon een normale vraag hoor.quote:
gwnquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat moet ik gaan haten? En waarom zou ik dat moeten gaan haten? Ik stel gewoon een normale vraag hoor.
Dit is toch een meme?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet buiten komen, autisme, Gr gr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |