Jammer dat Rick niet sterft. Ik wens hem hetzelfde lot toe als Mr. Hands. Ook hoop ik dat Ridge overhoop wordt geschoten door negers met AK-47s en vervolgens ondergespuugd wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat jammer nou.
Het is toch leuk om te zien hoe Rick de stiefzoon en stiefbroer van Ridge is en door hem van een gebouw afvalt, dezelfde dag nog bij bewustzijn komt en geen enkele botten gebroken heeft, z'n benen niet kon bewegen maar nu weer kan staan en wraak wil op Ridge.
Superinteressant.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Like-O-Meter
[|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||__] 90%
Door deze post vind ik je minder aardig.
Interessant is misschien niet het juiste woord. Vermakelijk eerder.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:41 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Niet echt maar voor vrouwen is dat erg interessant
Maar ik ben de slechtste niet, ik zal je accepteren zoals je bent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Interessant is misschien niet het juiste woord. Vermakelijk eerder.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ik ben de slechtste niet, ik zal je accepteren zoals je bent.
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Jammer dat Rick niet sterft. Ik wens hem hetzelfde lot toe als Mr. Hands. Ook hoop ik dat Ridge overhoop wordt geschoten door negers met AK-47s en vervolgens ondergespuugd wordt.
Kut soaps.
wat gaat kevin haar zoeken als hij denkt dat ze dood is. ik denk dat Kevin een necrofiel is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]!
[..]
Je weet niet wat je mist.
Mrs. C heeft een dubbelganger en die dubbelganger is dood, maar iedereen denkt dat Mrs. C dood is. Ze wordt ontvoerd en vastgebonden op een stoel. Kevin komt haar zoeken maar wordt zelf meegenomen en wordt psychotisch en gaat met een chipmunkmasker op overvallen plegen waarna hij weken in een isoleercel zit.
Maar nu is er niks meer met hem aan de hand.
Nee, Kevin en Amber waren de enige die geloofden dat ze niet dood was, maar de rest geloofde het niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
wat gaat kevin haar zoeken als hij denkt dat ze dood is. ik denk dat Kevin een necrofiel is.
Dat zijn vast van die 'HET IS EEN COMPLOT!!!!1' figuren. Sowieso mogen alle soap acteurs en actrices sterven aan inwendige endeldarm bloedingen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, Kevin en Amber waren de enige die geloofden dat ze niet dood was, maar de rest geloofde het niet.
Er was namelijk een DNA-test gedaan en daaruit bleek dat zij Mrs. C niet was.
Maar het DNA was vergeleken met haar dochter Jill, die dus haar dochter niet blijkt te zijn.
Maar daar zijn ze pas veel later achtergekomen.
Nee, want dan zijn er geen soaps meer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:56 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Dat zijn vast van die 'HET IS EEN COMPLOT!!!!1' figuren. Sowieso mogen alle soap acteurs en actrices sterven aan inwendige endeldarm bloedingen.
Niet eens een glimlachquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:05 schreef Lamborghini1 het volgende:
KOM OP JONGENS HANDJES DE LUCHT IN EN SCHREEUWEN LAMBORGHINI1 HEEFT 1 BEEN!
KOM OP JONGENS!
LAMBORGHINI1
HEEFT
1
BEEN!
JALALALALA
Lamborghini1![]()
![]()
Supereindbaas!![]()
Porsche1
Kloon ....quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:05 schreef Lamborghini1 het volgende:
KOM OP JONGENS!
LAMBORGHINI1
HEEFT
1
BEEN!
JALALALALA
Lamborghini1![]()
![]()
Supereindbaas!![]()
Porsche1
Faalkloon...quote:
Nee, niet leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:05 schreef Lamborghini1 het volgende:
KOM OP JONGENS!
LAMBORGHINI1
HEEFT
1
BEEN!
JALALALALA
Lamborghini1![]()
![]()
Supereindbaas!![]()
Porsche1
Wie, ik of Lamborghini1?quote:
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, niet leuk.
Je bent waarschijnlijk toch zo weg, die macht heb ik.
Ik ga ervan uit dat jij geen kloon bent, dus lamborghini...quote:
Dat is dan waarschijnlijk wel weer zo, want je schrijft het allemaal extra groot. Heb ik vernomen uit zeer betrouwbare bronnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, niet leuk.
Je bent waarschijnlijk toch zo weg, die macht heb ik.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Klopt, ik schrijf altijd extra groot.
Wel volkswagen1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |