Volgens mij zitten we hier niet op school en toch ga je neuken op mijn Nederlands.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:07 schreef Rekkie het volgende:
Wat voor kanker buitenlander ben jij dan?
Met je mislukte Nederlands.....
TS is nieuw op het internet en denkt dat spelling niet belangrijk isquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we hier niet op school en toch ga je neuken op mijn Nederlands.
Beetje kansloos.
Volgens mij ben jij gewoon een Marokkaantje die weet dat ik gelijk heb maar geen punt kan zoeken waar je mij op kan pakken.
Triest hoor.
Goed lopende horeca?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
Vaak goedlopende horeca idd. niks geks aan...
Soms is het wat dubieus, ja. Zijn maar een paar overdreven gevallen.
Ja, wij zijn hard werkende mensen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:10 schreef Dimens het volgende:
Maar een Nederlander in een veel te dure auto is weer heel normaal?
En dan iedere dag iemand anders een rondje rijdenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef Twiitch het volgende:
De auto is van Ali papa en zijn veertig zonen.
Nou, zo'n geschoren kutkop van een jaar of 18, en dan in een auto van 70.000 euro rijden? vind het maar verdachtquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:07 schreef coban het volgende:
Vet raar he, marokkanen en dure auto's. Onmogelijk natuurlijk.
Achmed, je voelt je erg aangevallen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:12 schreef djgrasveld het volgende:
Noteer kenteken en laat auto natrekken dan. Mietje, beetje op internet stoere jongen uithangen maar een keer actie ondernemen, ho maar.
Mietje.
Hardwerkende Marokkanen met fatsoen bestaan niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:12 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja, wij zijn hard werkende mensen.
Hebben fatsoen.
In het verkeer zijn het ook bijna altijd die kaalgeschoren koppies die mij weer is overzien, afsnijden, grote bek opzetten of mij zelfs bedreigen als ik een klein foutje maak.
Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hardwerkende Marokkanen met fatsoen bestaan niet?
Mannen uit die cultuur zetten hun zoon (helemaal de 1e) zwaar ver boven hunzelf, dus ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Goed lopende horeca?
Daarom rijden die vaders van hun wel in Mercedessen uit de jaren '90 en hun zoontjes in die dikke bakken?
Ben je een docent Nederlands? Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
TS is nieuw op het internet en denkt dat spelling niet belangrijk is
Nee ik geef je gelijk als het om de buitenlandse medemens gaat maar dat kut excuus dat we niet op school heeft geen flikker te maken met het woordgebruik in de OP.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we hier niet op school en toch ga je neuken op mijn Nederlands.
Beetje kansloos.
Volgens mij ben jij gewoon een Marokkaantje die weet dat ik gelijk heb maar geen punt kan zoeken waar je mij op kan pakken.
Triest hoor.
Hoax, Döner zaak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:16 schreef djgrasveld het volgende:
TS is racist en denkt dat alle buitenlanders in een pizzeria werken
Ik geloof er niks van, zit wel echter een kern van waarheid aan vast.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen uit die cultuur zetten hun zoon (helemaal de 1e) zwaar ver boven hunzelf, dus ja.
Dan zelf maar rondlopen in een jutenzak, als zoon het maar goed heeft
"K heb niet een erg sterk punt maar k wou tgwn ff kwijt. kusje"quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:16 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ben je een docent Nederlands? Nee.
Moet men altijd ABN schrijven met leestekens en hoofdletters? Nee.
Je bent net als alle anderen hier iemand met een toetsenbord en een internetaansluiting, ergo heb je geen recht anderen aan te spreken over het gebrek van kundigheid om een toetsenbord succesvol te bedienen.
Mijn Marokkaanse dealer rijdt juist in een aftandse auto rond om geen aandacht te trekken hier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:06 schreef Pino0 het volgende:
Zie ze bijna dagelijks rijden, Marokkaantjes met een gloednieuwe Audi, Mercedes of een opgevoerde sport golf met van alles en nog wat er op.
Vaak zijn ze jong(20/30) en hebben ze een Nederlands tiener/breezer sletje naast zich zitten.
Ik vraag me dan toch af, je weet dat het niet klopt, kan de politie daar niks tegen doen?
Je weet dat het van vals geld komt, ivm dat elke Marokkaan wel bezig is met drugs, prostitutie of oplichting.
Ben erg benieuwd naar het tijdperk waar dit niet meer word geaccepteerd, maar dan kunnen we nog lang blijven wachten in Nederland.
K heb niet een erg sterk punt maar k wou tgwn ff kwijt. kusje
gehuurde auto's. zie mense die denke dat ze ridge zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:06 schreef Pino0 het volgende:
Zie ze bijna dagelijks rijden, Marokkaantjes met een gloednieuwe Audi, Mercedes of een opgevoerde sport golf met van alles en nog wat er op.
Vaak zijn ze jong(20/30) en hebben ze een Nederlands tiener/breezer sletje naast zich zitten.
Ik vraag me dan toch af, je weet dat het niet klopt, kan de politie daar niks tegen doen?
Je weet dat het van vals geld komt, ivm dat elke Marokkaan wel bezig is met drugs, prostitutie of oplichting.
Ben erg benieuwd naar het tijdperk waar dit niet meer word geaccepteerd, maar dan kunnen we nog lang blijven wachten in Nederland.
Waarom haten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef GraafZanto het volgende:
zo en zo marokkanen met of zonder dure auto
Hij heeft waarschijnlijk net zoals ik in het echte leven al zoveel meegemaakt met die kk opgeschoren kopjes, dat hij er genoeg van heeft.quote:
..Wie goed doet wie goed ontmoet..heeft niets met haten te maken.hebben ze zelf naar gemaakt dat ik in iedergeval helemaal klaar ben met ze .quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:25 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Hij heeft ...herpaderp... dat hij er genoeg van heeft.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:06 schreef Pino0 het volgende:
ts is jaloers omdat hij geen rijke ouders heeft en een zielige baantje bij de ah heeft![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |