Heb je dat zelf bijgehouden of gaat dat ergens automatischsh?quote:
Dat krijg je alleen als je een room maakt, of door de maker van de room operator wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:49 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Heb je dat zelf bijgehouden of gaat dat ergens automatischsh?Iemand trouwens al vaak genoeg gespeeld voor 'kick'-rechten? Toen ik 't ooit een jaar of 5 geleden speelde kreeg je dit veel sneller, heb ik 't gevoel.. maar unsure. Misschien doe 'k iets fout.
Silk wilde dit topic naar boven hebben.quote:
ik ben er in.... Getraptquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:30 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Silk wilde dit topic naar boven hebben.
Verkapte kick.
ja... waar?quote:Op zondag 3 juli 2011 10:44 schreef Djoezt het volgende:
Iemand zin in een potje? Zowel Dutch als English easy zit vol met kleuters
staaaaaaaaaaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
ja... uitdagingquote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dan moet ik zo maar weer eens mee gaan doen he.
ja of eruitgestemd worden.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:30 schreef JochemP het volgende:
Ik speelde in de gewone Dutch ruimte omdat er geen FOK!hok was, word ik geskipt omdat ik AAP zette bij het woord apekop. Omdat mijn tekening van een aap faaldeIk wist niet eens dat je geskipt kon worden
FOK heet hetquote:
Ja, daar speelde ik het altijd vroegah. Ik zie dat Jippii nu niet meer bestaat, iig wil hij niet openen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef Ikbenserieus het volgende:
Vroeger kon je dit trouwens ook al op Jippi.nl
Ik komquote:Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar issie dan?
Ik maak wel een nieuwe, wachtend op meer spelers
Dat was geen succes zo te zien?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar issie dan?
Ik maak wel een nieuwe, wachtend op meer spelers
Ja, maak er maar één.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
NeeBen je er nog? Dan maken we een nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |