Ik heb ook wat problemen mijn hypotheek te betalen, misschien omzetten naar een nieuwe 30e jarige lening voor 3%?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:17 schreef tony_clifton- het volgende:
Who's next nu? Spanje, Portugal of Ierland?
Ben je too big to fail of heb je symbolische waarde in je straatquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Ik heb ook wat problemen mijn hypotheek te betalen, misschien omzetten naar een nieuwe 30e jarige lening voor 3%?
Ik vrees dat de straat alleen bij de executieverkoop op komt dagen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ben je too big to fail of heb je symbolische waarde in je straat?
Bij Jan Kees gaat de vlag bijna uit, terwijl die Grieken ondertussen helemaal los gaan in Athene.quote:De Jager
Minister Jan Kees de Jager houdt nog een slag om de arm als het Griekse parlement instemt met het totaalpakket aan bezuinigingen. ''Morgen wordt er nog gestemd over de wetgeving. Dus vandaag is nog niet de dag om de vlag uit te hangen", zei De Jager in een debat in de Tweede Kamer.
http://www.nu.nl/buitenla(...)zuinigingsplan-.html
Dit dus!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:50 schreef flyguy het volgende:
Uitstel van executie. Niets meer en niets minder.
Volgens mij is het niet zo zwart-wit. Ik heb wel eens met jeugd gesproken uit Griekenland, en die baalden enorm van het systeem dat van familie- en vriendjespolitiek aan elkaar hing. Iemand met diploma's en de juiste wil werd overgeslagen ten koste van het neefje van de directeur. (bij staatsbedrijven). Voor de mensen die iets kunnen hoeft het helemaal niet slecht te zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Mja, ambtenaren worden met 15% gekort op salaris. Pensioen leeftijd naar 65. Btw voor uit eten gaan etc. met een 10% omhoog. Ik wist het wel als ik Griek was. Ik zou emigreren. Het zal daar nog lang onrustig wezen.
Uiteindelijk zal de beurs wel een keer crashen, ja. Misschien pas over enkele jaren als de AEX weer op 600 staatquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:25 schreef piepeloi55 het volgende:
Maar nog belangrijker: de perceptie van 'almachtige' autoriteiten word weer bevestigd. Er is weer een ogenschijnlijk (en tijdelijk) vangnet gespannen onder de schuldencrisis. Het kaartenhuis is weer voorlopig gestut. Ik heb het vermoeden dat we heel hard gaan crashen als die perceptie onjuist blijkt te zijn ergens in de komende jaren.
Tot die tijd: BUY THE DIP!!
Misschien komt hij eerst op de 1000 en crashed hij dan tot 500. Je weet het nooit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de beurs wel een keer crashen, ja. Misschien pas over enkele jaren als de AEX weer op 600 staat![]()
Ja, ze staan laag vandaag. Is een 100%'s a pari aflossing per 2013 dan een optie? Ik dacht dat dit over de loop der jaren zou gebeuren. Min of meer als 'hedge' heb ik ook perps van Aegon die op 55% noteren, daar verdien ik dan weer als er afgelost wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:09 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Trouwens LXIV: vandaag weer wat ASR obligaties gekocht @ 110,1
Als ze ze per 1-1-2013 a pari zouden aflossen is het rendement gelijk aan spaarrekening, en anders tikt 'ie tegen 8,2% effectief per jaar door.
Daar doe ik het dan wel voor
Is inderdaad erg taai. Ik heb zelf die revised editie met commentaar van Jason Zweig. Die is ideaal. Beetje afwisseling.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef flyguy het volgende:
Wat is The Intelligent Investor taaie stof trouwens. Dat boek kan volgens mij echt 90% korter, want alles wordt zo langdradig uitgelegd en versimpeld. Maar dat neemt weg dat er wel een goed punt of twee te bespeuren valt.
Geloof me: vergeleken met 'Security Analysis' is The Intelligent Investor een spannend jongensboek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef flyguy het volgende:
Wat is The Intelligent Investor taaie stof trouwens. Dat boek kan volgens mij echt 90% korter, want alles wordt zo langdradig uitgelegd en versimpeld. Maar dat neemt weg dat er wel een goed punt of twee te bespeuren valt.
Idd!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef bascross het volgende:
[..]
Is inderdaad erg taai. Ik heb zelf die revised editie met commentaar van Jason Zweig. Die is ideaal. Beetje afwisseling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |